Jongen Mysterybar Gumbet

Hoi,
Ik ben net terug uit Gumbet en heb daar een paar dagen wat gehad met een jongen die werkte in The Mysterybar. Omdat ik opeens weg moest heb ik geen gedag meer kunnen zeggen. Weet iemand of The mysterybar een internetsite heeft of emailadres ik kan namelijk niks vinden. Of heb je nog contact met mensen die daar werken dan hoor ik graag. Ik wilde nog graag iets tegen hem zeggen.

Groetjes Gwen

wie helemaal niemand iets van de mensen die daar werken???

nee sorry ikke niet ik ben alleen bekend met Marmaris, maar daar heb niet veel aan .

Gr Rachel

Nog even geduld hebben misschien,misschien dat er nog mensen terug komen uit Gumbet die je wat meer kunnen vertellen.De man van een vriendin van mij heeft ook in gumbet gewerkt maar is nu helaas op vakantie dus ik kan het hem nog niet vragen.Heb je al gegoogeld?Succes

groetjes

Van andere discotheken kan ik wel een contactadres vinden, maar niet van the mysterybar, ze hebben geen website of niks, dus…

He hallo,

Als je eventjes geduld hebt dan weet cyn het misschien een gumbetganger in hart en nieren.
Maar volgens mij hebben zij wel een internet adres, maar weet hem enkel niet meer.
Maar cyn zit nu weer in gumbet en is pas 21 aug gegaan dus is verlopig nog niet terug.

Groet jac

ok alvast bedankt, dan wacht ik daar even op. Heb al heel internet afgezocht, maar kan geen internet adres vinden. Misschien weet cyn het. weet je ongeveer wanneer ze terug komt??
Groetjes

@gwennekind
Volgens mij komt ze vrijdag 1 september weer thuis.

Hier een gümbet-ganger, maar helaas niet zo’n mysterybar ganger. Had je graag geholpen, maar helaas…
Succes nog!

Hey meid ik ken wel wat jongens van de mysterybar, heb geen email van hun, maar wie zoek je dan eigenlijk?
misschien kan ik wat vrienden van me mailen en dan kijken of hun iets van hem weten?