Gumbet / bodrum

hoi,

Ik heb ook een superlieve en (natuurlijk:)) mooie jonge leren kennen.
Ik zit ook met het vertrouwensprobleem. Hij zegt allemaal wel lieve dingen via sms, msn,…maar waar ligt de grens van waarheid en bedrog??
Hij werkte in bodrum in e restaurantje te midden allemaal winkels.
Ik denk dat het Irsin of girrin ofzoiets de naam was van het restaurant.
Zijn naam is Guner, maar ze noemen hem soms ook wel eens Ben.
Kent iemand deze jongen? En hoe betrouwbaar zijn ze, is hij?

Groetjes X

Hey,
Ik zit ook echt met dit probleem, ik raak heel erg in de war van alle verhalen die op internet staan over al het bedrog en dat je ze niet kan vertrouwen, terwijl de smsjes die ik krijg van hem anders vertellen… Ik denk niet dat je in het algemeen moet oordelen en dat je niet veel meer kunt doen dan hem vertrouwen, maar wel goed je ogen open houden…
Wanneer heb je hem ontmoet? En heb je plannen om terug te gaan?

Xxx Marlies

hoi

begin juli toen ik voor eerste keer naar Gumbet ging.
We waren met 6 meisjes de Joly jug beach bar onveilig aant maken.
Hij werd gebeld door de barman dat hij moest komen en van het een komt et ander é;)… de barman heet Zeki. mss kent iemand hem wel…
we gaan proberen om in september terug te gaan!

grts

Leuk dat je in september al terug wilt gaan!
Ik zou ook echt graag terug willen naar Marmaris, maar begin net 1 september met mn opleiding en hij gaat 17 september daar ook weer weg, omdat hij in Ankara studeert.
Hoe oud ben je en hoe oud ben jij?
(sorry dat ik zo veel vraag, ben gewoon nieuwsgierig en ik vind het een leuk onderwerp :P)

Hoi,

neen ik ken hem ook niet… en zit met hetzelfde probleem. Ik ga ook in oktober terug en heb deze week ook een zwak moment gehad, maar ik denk dat je er altijd rekening mee moet houden dat het altijd één temptation is daar, zeker nu in de zomerperiode. Ik heb me nu dus voorgenomen me er niet te veel vragen bij te stellen en ik zal dan in, oktober wel zien. Als hij het echt meent, zal ie het moeten bewijzen. Hij is ook heel lief en beweert ook dat ik me geen zorgen hoef te maken, maar wanneer kan je hem geloven he? Vertrouwen geven is moeilijk, maar denk eraan dat als hij het echt meent, het voor hem misschien even moeilijk is.

Groetjes!