Ik kom net terug van mijn vakantie in Gumbet, was fantastisch. Heb bergen foto’s gemaakt en ook erg veel van de kroeg waar wij altijd zaten: Friends. Nu ben ik alleen door omstandigheden vergeten het adres van Friends op te schrijven. Misschien heeft iemand dit voor mij.
Friends zit als je met je gezicht naar Oranjecafe staat links, bijna in een bocht, naast dat goedkope kiprestaurant.
Please help me
Hoi
Is friends die karaokebar naast het restaurant Tino’s?
groetjes
Het adres van Tino’s place is Ayaz Cad. Bar Street 5 Gumbet. Aangezien Friends direct naast dit restaurant is zal het adres van die bar waarschijnlijk Ayaz Cad. Bar Street 3 zijn. Ik weet echter niet zeker of de nummering in Turkije zo loopt.
Groetjes
Originally posted by Joan20@28-08-2004, 19:06:04
** Het adres van Tino’s place is Ayaz Cad. Bar Street 5 Gumbet. Aangezien Friends direct naast dit restaurant is zal het adres van die bar waarschijnlijk Ayaz Cad. Bar Street 3 zijn. Ik weet echter niet zeker of de nummering in Turkije zo loopt.
Groetjes **
En anders stuur je het naar nr. 5, dan zullen zij vast wel zo vriendelijk zijn om het bij de buren op het juiste adres te bezorgen ![]()
ja, dat is een goed plan, ging jij altijd naar toni’s