Tickets van BKK naar Cambodja/Vietnam

Heeft iemand ervaring met een ticket kopen naar Vietnam/Cambodja in Bangkok?
Is dat goedkoper dan dat je 't in Nederland koopt?

Zijn die vluchten vaak vol? Hoe lang van te voren moet je zo’n ticket halen (heb wel 's gehoord 2 a 3 dagen)?

Graag tips!

Bedankt.

Hallo,

Ja heel veel ervaring met vliegticket kopen in Azie. Je kunt via www.airasia.com vliegtickets kopen naar Cambodja en Vietnam.
Zei werken wel hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is.
Weet wel dat je voor Vietnam een visum nodig hebt die je van tevoren moet aanvragen.
Het kan ook bij andere maatschappijen zoals Bangkok Airways of Vietnam Airlines maar die zijn vaak wel wat duurder. Airasia is een zeer goedkope en goeie om naar Cambodja of Vietnam te vliegen.

Dank je wel.

Maar is het dan goedkoper om het tijdig hier in Nederland te boeken, of lastminute in bijv. Bangkok.
Het nadeel van als je 't (ver) van tevoren (in NL) koopt, is dat het vastligt. Daarom vroeg ik me dus af of het een goede optie is, om het in Azië zelf te kopen.
En waar kan je dan 't beste boeken? Reisbureautje? Online? Via hostel oid?

Hallo,

Zoals ik al aangaf voor Airasia is hoe eerder je boekt hoe goedkoper het is. Via de website www.airasia.com kun je deze inderdaad online boeken.
Je kunt ook in Bangkok naar een reisbureau gaan maar ik denk dat je dan meer gaat betalen of naar het vliegveld zelf.