China Southern is helemaal niets mis mee. Ze zijn veel beter dan Egypt en ook BA kan niet aan ze tippen. In vergelijk met Emirates is hun cabineopersoneel ook echt beter. De totale vliegtijd is ondanks de lage prijs erg gunstig! Heb je die tickets geboekt?
wij hebben geboekt bij china southern maar dan voor juli( 2013, 4 personen). Wij betaalden 750 euro en we hebben een overstap in China. Ik moet zeggen dat de meeste reviews niet heel goed zijn en dat er veel gemopperd wordt over de overstap in China. Wij hebben dan maar 2 uur de tijd. Wij hebben nog nooit eerder gevlogen dus we hopen er maar het beste van.
Ach, ik denk maar zo dat voor die 200 euro extra pp die je voor een directe vlucht uit zou moeten geven, toch nog wel wat uurtjes gewerkt moet worden…
Nou, nog niet. Ik had nog geen creditcard en die is onderweg, na aanvraag.
Kun je (of een van de anderen) iets zeggen over de inflight entertainment? Ik lees daar wisseldende berichten over. Ik kan ook op hun website niet echt vinden wat ze aanbieden voor faciliteiten. Ik denk aan stroom voor laptop en zo. Beenruimte lees ik wel goede verhalen over. Ook over het eten wisselen de meningen. (klachten over drank op, bekers op etc)
Nu zijn sommige reviewers soms wel erg bekrompen dus de korrel zout…
Nunu, kun jij daar iets van zeggen?
Volgens mij was er geen stroom, maar het is alweer lang geleden en ik heb nooit een laptop bij me. Volgens mij zijn ze gedeelten van de vloot aan het vervangen, dus het ligt er wel aan met wat voor vliegtuig je vliegt. Dat zelfde gold trouwens voor Emirates. Het inflight-entertainment is afhankelijk van het type vliegtuig. Hier vanaf Kopenhagen vlogen we in juli 2012 met een oude bak, waar de entertainment niet best was en ook een aantal van de stoelen konden niet meer achteruit… Ik durf dus geen zinnig woord te zeggen over de desbetreffende vluchten. Maar misschien is er iemand anders hier op het forum die recent nog met ze naar Bangkok geweest is?
Ik ga dit jaar weer boeken voor december/januari… Ik heb besloten dat ik nog even wacht! :zon02:
Ik zoek ook te gaan rond die periode, eind januari. Het goedkoopste ticket momenteel dat ik vond via chaser.nl is rond de 640 euro met Egypt airlines. Krijg ook wel gevoel om beter nog te wachten.
Wij hebben van de week geboekt.
Gaan met China Southern airlines voor 585 per persoon naar Bangkok.
Staat niet heel geweldig bekend, maar voor ons is het perfecte vliegtijden en lekker goedkoop, dus daar zetten we ons wel overheen.
Trouwens voor 12 december tot 6 januari… Zin in!!
Via ebookers geboekt.
Bij Egypt is dit zo’n beetje het laagste wat je krijgen kunt.
Binnen nu en een maand zul je bij Egypt de tarieven zien stijgen en nog een maand later kan Egypt zelfs duurder zijn dan de “reguliere” direkt-vliegers.
Ik zelf vlieg op 24-12 naar AMS en op 7-1- weer terug naar BKK met KLM voor ca. Euro 844…ik weet het, kan goedkoper, maar nu weet ik waar ik zit en ik hoef me geen kopzorgen meer te maken over boeken.
Was wel een tikje goedkoper dan EVA en China.
Wellicht heeft iemand iets aan de volgende wat ‘ongebruikelijke’ route. Transavia biedt goedkope vluchten aan naar Dubai voor soms maar 300 euro. Van daaruit kun je vaak relatief goedkoop met Gulf Air of Sri Lankan airlines verder vliegen naar ZO-Azie.
Het heeft even geduurd en bedankt voor alle waardevolle info. Intussen is het toch allemaal weer anders geworden. Mijn vakantie was door de baas geweigerd. (smmfd- google that) en nu hebben we een workaround gevonden in de voorjaarsvakantie van 2014. Intussen geboekt bij China airlines (Taiwan) voor 739 AMS-BKK direct. Vliegen met een A340 en de 2-4-2 configuratie is wel fijn.
Iemand hier zelf ervaringen met die maatschappij? Konden ook voor 4 tientjes pp meer met KLM. Nou ja, maal 4, daar kopen we nu een lekker biertje van.
Ik vlieg in januari met klm vanuit Antwerpen en dit voor de prijs van 647euro.
Momenteel zie ik met de maatschappij Turkisch airlines de prijs van ong 540, Ams=ISt=Bkk, en dit voor januari, lijkt me geen slechte prijs
Ik heb zojuist geboekt via Emirates voor 682 p.p. voor vertrek in maart…
Een nette prijs lijkt mij.
Lijkt mij ook
inclusief stopover ![]()
Ik heb laatst een goedkoop vliegticketnaar Thailand geboekt via internet! Succes!
Ik heb mijn ticket geboekt voor 2 jan. 2014 met Condor airlines, directe vlucht. >>> Iemand ervaring hiermee?