Tickets Cambodja/Laos/Bali en route

Hey iedereen,

Ik ben mijn reis aan het plannen voor zomer 2010. Ik wil naar Cambodja en Laos gaan en daarna doorvliegen naar Bali. In Bali ga ik voor langere tijd verblijven.

Ik ben me op het moment aan het oriënteren op vliegtickets. Na alle forums doorgekeken te hebben, lijkt het mij het voordeligst om op en van Bangkok te vliegen. Dus van Amsterdam/Dusseldorf naar Bangkok. Vanaf Bangkok naar Laos of Cambodja. Vanaf Laos of Cambodja terug naar Bangkok en vanuit Bangkok weer naar Bali. Wat vinden jullie? Hebben jullie verder nog tips hoe het beste Laos en Cambodja in te gaan? Bus/trein/vliegtuig? Als ik wil vliegen, waar moet ik dan kijken? Ik heb al bij airasia gekeken, maar hier hebben ze weinig vluchten vanuit Cambodja/Laos. Hebben jullie nog tips voor een route?

Hoor graag van jullie!
Alvast bedankt.

er is een site die vrijwel alle lowcostvluchten op deze wereld linkt:
whichbudget.om
inderdaad- van/naar lao+camb vliegen er heel weinig-maar je kan toch-als echte op de sentjes lettende bekpekker-heel makkelijk overland?
event. is de enige mogelijkheid Malaysia mee te pakken=dat is de hoofdzetel van AirAsia, dus bvb PnPn (of VTE)-KUL-overstap(alweer helemaal gratis een land erbij!)-dan DPS=vliegveld Bali.
bovendien zijn A-A vflights naar KUL vaak goedkoper als BKK-vanwege de 700 THB airporttax.
Bij vliegen VAN Camb komt er ter plekke te betalen 25US$ tax bij, vanaf Lao ik meen 20-mogelijk 15-als je proefboekt komt dat ergens wel op het scherm.
Tussen nu en zomer 2010 kan er nog van alles verandren-sowieso kan je nu nog geen A-A voor dan boeken.

Fijne tip, dank bkkflyer!>>>