Vliegen naar Laos/ Cambodja

hallo reizigers! :),

Ik heb in de planning staan om in de zomer van 2008 voor 5 weken naar laos en cambodja te gaan. Ik had al aardig wat goede dingen gehoord over deze landen en door het lezen van dit forum is het er zeker niet minder op geworden!

Ik vraag me nu alleen af wat de beste reismogelijkheden zijn om in Laos te komen (ik wil daar graag beginnen). Ik heb bij het zoeken naar vluchten na 10 min al het idee dat ik door de bomen het bos niet meer zie! Heeft iemand nog goede vlucht-tips? is het bijvoorbeeld verstandiger om naar bangkok te vliegen en vandaaruit iets te regelen om laos binnen te gaan?

alvast bedankt voor de reacties!

mvgr Misha,

Hoi Misha,

Ik ga komende zomer ook 6 weken rondreizen door Thailand, Laos en Cambodja. En dan heb ik Thailand er puur bijgenomen omdat vliegen op Bangkok inderdaad het goedkoopst is. Ik vlieg naar Bangkok en vervolgens naar Chiang Mai (noord-Thailand) daar wil ik nog wat rondreizen en daarna de grens oversteken naar Laos (Chiang Kong –> Houay Xai). Je kunt natuurlijk ook op andere plaatsen de grens over, maar vliegen op Bangkok is in ieder geval de beste optie om Laos te bezoeken. Succes met plannen en veel plezier alvast, wie weet komen we elkaar daar nog eens tegen :slight_smile:

Groetjes Lobke

HOe dan ook, ik wil je even tippen dat Lao Airlines wordt afgeraden. Dit wegens achterstallig onderhoudt :: Check www.wijsopreis.nl voor bestemmingencheck!

Grooetjes en HAVE FUN!:nod: