Tickets Laos/Cambodja/Bali en route

Hey iedereen,

Ik ben mijn reis aan het plannen voor zomer 2010. Ik wil naar Cambodja en Laos gaan en daarna doorvliegen naar Bali. In Bali ga ik voor langere tijd verblijven.

Ik ben me op het moment aan het oriënteren op vliegtickets. Na alle forums doorgekeken te hebben, lijkt het mij het voordeligst om op en van Bangkok te vliegen. Dus van Amsterdam/Dusseldorf naar Bangkok. Vanaf Bangkok naar Laos of Cambodja. Vanaf Laos of Cambodja terug naar Bangkok en vanuit Bangkok weer naar Bali. Wat vinden jullie? Hebben jullie verder nog tips hoe het beste Laos en Cambodja in te gaan? Bus/trein/vliegtuig? Als ik wil vliegen, waar moet ik dan kijken? Ik heb al bij airasia gekeken, maar hier hebben ze weinig vluchten vanuit Cambodja/Laos. Hebben jullie nog tips voor een route?

Hoor graag van jullie!
Alvast bedankt.

je kuntook kijken naar een ticket naar KL in maleisie. soms hebben ze hier naartoe nog betere aanbieding dan naar BKK. maar meestal is BKK de goedkoopste optie.

vanuit Bkk kun je met de bus of trein naar het noorden van thailand en daar laos in. of je kunt natuurlijk ook vliegen. of in het noorden met de boot, 2 dagen naar luang prabang varen.

wat de beste manier van vervoer is hangt van je wensen,tijd en budget af. vliegen is natuurlijk het snelst maar meestal ook iets duurder.
wij vinden het heerlijk om met de bus te gaan om zoveel mogelijk van een land te zien en contact te hebben met de bevolking van een land.