Hallo allemaal,
wij zijn op zoek naar goedkope tickets naar Marokko. We willen begin juli vliegen naar Casablanca en 3 a 4 weken later terug vliegen vanuit Agadir of Marrakech. Wat is een goede site om tickets te boeken?
Verder willen we ook voor ongeveer een week een auto huren. Deze auto willen we in Fes ophalen en waarschijnlijk in Quarzazate of Tafraoute weer inleveren (als dat kan)
Waar kunnen we het beste een auto huren? Alvast hier in Nederland, of beter ter plekke in Marokko? En wat is een goed en betrouwbaar autoverhuur bedrijf? Kunnen we uberhaupt de auto ergens anders afleveren dan waar we hem opgehaald hebben?
Ik hoop dat iemand mijn vragen kan beantwoorden!
Alvast bedank!
Hallo Karlijn,
Kijk eens op de site van Ryanair voor goedkope tickets, verleden jaar oktober hebben wij retourtickets geboekt vanuit Weeze (Duitsland) naar Agadir. Met kosten voor bagage en verzekering waren wij € 223 kwijt voor 2 personen.
Een auto hadden wij voor 3 weken gehuurd bij LPS car in Agadir. Zie hun site: www.lps-car.com Wij betaalden € 480 zonder eigen risico voor 3 weken. Je kunt ze ook in het engels mailen. Het zijn hele aardige mensen die nergens moeilijk over doen. De auto was perfect en we hebben nergens problemen mee gehad. Of je de auto ook op een andere plaats kunt inleveren weet ik niet maar zou je hun kunnen vragen.
Veel plezier in het mooie Marokko!
Gr. Mieke
De 12 daagse reis is 950 pp. U kan de reis ook korter of langer maken
Bij de prijs is inbegrepen:
-Alle overnachtingen in verschillende hotels, bij lokale mensen thuis en in de sahara.
-Iedere dag ontbijt, lunch, avondeten.
-Het vervoer door Marokko met een 4x4 chauffeur en gids.
-Kamelentoch door de sahara, naar de slaapplaats.
-En mij als reisleider gedurende de hele reis.
De reis gaat door bij 4 aanmeldingen, minder is ook mogelijk maar dan wordt de prijs wat meer pp.
Niet inbegrepen is de vlucht en evt activiteiten zoals Quad rijden, , massages enz.
Uw kan mij u wensen vertellen en dan samen kijken naar het beste wat bij u past.
met hartelijke groet,
Mohamed
Hallo Karlijn.
Wij hebben bij Jetairfly.com tickets gekocht nog geen 400 euro voor 2 retours ,
En auto huren kun je vanuit Nederland regelen.Let wel op of je inclusief alle kilometers rijdt
Wij vliegen 2 maart naar Marrakesh.