Mijn vriend, ik en ons dochtertje gaan in april 2 weken naar Marokko om rond te reizen. We willen graag een auto huren en hebben gelezen dat het goedkoper is om lokaal te huren. Heeft iemand hier ervaring mee en misschien wat meer informatie? Ik kan er nl op internet niets over vinden.
Mocht niemand iets weten, kunnen jullie dan misschien tips geven over de goedkoopste vanuit Nederland?
Ja je kunt inderdaad ook in marokko een auto huren. Wij hebben het zelf ook gedaan maar ik moet wel zeggen dat mijn man zelf marokaan is dus datl igt wat makkelijker. Ik zelf zou het wel doen bij een bedrijf die voor ons ook bekend is zoals hertz b.v Deze zitten allemaal op het vliegveld als je aan komt en vanaf daar kan je je auto al op halen.
Ik kan je verder aan niet zoveel info helpen omdat de auto verhuur bedrijven meestal geen inernetsite hebben. Je kan even via d-reizen kijken of bij hertz zelf of je iets wijzer word.
Welke plaats gaan jullie beginnen. Misschien kan ik je aan een telefoonnummer helpen.
Gr patrica
Wat heb je ongeveer betaald dan? Volgens mij is autohuren relatief erg duur in Marokko, dus als jij er een weet die wel betaalbaar is, dan zou dat een geweldige tip zijn
wij hebben een wagen gehuurd via www.samicar.com Wagen wordt bezorgd en opgehaald aan luchthaven Marrakech bv.
Zeer goede prijs, zeer goede service en wagens in primastaat.
goeie reis!
Ik heb al verschillende keren een auto gehuurd en heb nooit meer dan 300 dh betaald een ( 25 euro ) .
Je moet ze vertellen dat je een budget hebt van maximum 300 dh/dag , meer kun je niet missen, ik slaag er zelfs in om soms geen borg te betalen
Kwestie van hard zijn en kunnen afpingelen
Je vraagt gewoon in de stad waar je bent, waar je een auto kunt huren…
Ik wil graag een autohuren maar heb 1 jr mn rijbewijs en ben 20. Is het mogelijk toch een auto te huren van Fes naar Merzouga? Of heeft iemand andere tips? auto met chaffeur? trein/bus? En wat zou dat dan kosten? Ik hoor het heel graag.
groeten,