Tips ivm autoverhuur Marrakech max. 25 euro/dag

hallo,

kent iemand een betrouwbaar autoverhuur bedrijfje in Marrakech dat ons een prijs van max. 25 euro/dag kan bieden.
bedoeling is om 6 dagen een autootje te huren met niet te lage bumper.
indien ik deze prijs niet kan bekomen, zullen we alles per bus en taxi ondernemen.
de voorgaande keren dat ik zuid-marokko verkende ben ik telkens onvoorbereid vertrokken waardoor ik steeds hoge prijzen moest betalen voor de huur van een auto. deze x wil ik graag vooraf weten waar we de beste deals kunnen verkrijgen. ik weet dat het zeker mogelijk is om een auto te huren voor 20 euro per dag. ik wil echter onze kleine vakantie niet verspillen aan het aflopen van verhuurbedrijven om een prijs te onderhandelen.
Mijn Syrische echtgenoot spreekt uiteraard Arabisch en ik zelf een beetje. Ik hoop dat we daarom een stapje voor hebben om niet beduveld te worden en we zeker kunnen onderhandelen.
By the way: ik ben vergeten wat de standaard prijs voor een vers sinaasappelsapje op Djemaa el fnaa is?!?

groetjes en bedankt voor de tips,
isolde

hallo,
heb al gehuurd via samicar www.samicar.com, via internet en veel minder betaald dan de grote verhuurbedrijven. En de auto was netjes, volledig in orde en we hadden een volledige verzekering. Kan afgehaald worden op de luchthaven in Marrakech.
Is handig als je geen tijd wil verspillen terplaatse alhoewel je met zelf ginder rond te kijken, wel goedkoper kan gediend zijn (maar zelfde kwaliteit van wagen? )
sinaasappelsapje: 3 dh, dacht ik. Citroen of gemengd: 10 dh?
geniet ervan!
'k vertrek op 15 juni (voor de 16de keer). Dit keer niet om te trekken maar om lekker te genieten in de buurt van kalâa m’gouna, bij vrienden.

1 like