0032 en dan de eerste 0 laten vallen denk ik.
dank je wel vliegertje , heb geprobeerd contact op te nemen met brussel en amsterdam , maar krijg bij beide helaas geen gehoor … zou niet weten wat ik verder nog kan doen om daar een boeking te doen !! vreemd is het wel natuurlijk , etihad staat heel goed aan maar ik vind wel dat ze zeer moeilijk/ niet te bereiken zijn …
dat is inderdaad vreemd, want ik heb telkens direct iemand aan de lijn gehad.
Je kan gewoon boeken via sites als vliegwinkel.nl of tix.nl.
hoi jenny , van tix.nl lees ik te veel negatieve reacties , dus dat durf ik niet zo , en vliegwinkel.nl ga ik dan eens bekijken zometeen , maar ik dacht dat
als je via etihad zelf boekt het een stuk goedkoper is …
soms scheelt het een beetje in de boekingskosten wanneer je rechtstreeks boekt, soms ook niet.
ik vind het zoeksysteem van fix erg fijn en daarom boek ik de laatste tijd vaak bij hen. vliegwinkel is soms net iets duurder. schipholtickets is ook goed.
ik heb nogmaals geprobeert te bellen met het kantoor in brussel , krijg ik telkens een goudsmit uit leliestad eraan…
best wachten tot begin 2013 , begin vh jaar doen de meeste maatschapijen promotie’s .
wat ik meestal doe is tot kL - singapore - of jakarta vliegen en dan met air asia doorvliegen .
wel opletten met de tussen tijden deze vliegers vertrekken meestal van een kleinere luchthaven in de buurt
we hebben inmiddels de tickets gekocht via vliegwinkel.nl :cheer: we vliegen met korean air , met een tussenstop in seoul >>>>>>
Mag ik vragen hoeveel jullie betaald hebben ?
Ik kom deze tickets ook vaak tegen op het internet. Vond de totale reisduur wel erg lang bij deze tickets +40 uur …
Of hebben jullie een kortere reisduur ?
nee hoor , wij hebben wel een tussenstop van 5 uur in seoul , en de totale heenreis is iets van 23 uur , en terug 21 uur
ja hoor , we waren per ticket 964 euro kwijt …
Ik heb bij KLM een nonstop vlucht gezien voor 800 euro… Ik weet niet of dit een aanbieding was voor deze periode.