last-minute naar Bali

Ik ga deze zomer voor het eerst lang op vakantie. Na een druk jaar met werk ben ik toe aan 4 weken rust. Vanwege mijn werk kan ik alleen rond deze tijd op vakantie.
Mijn keuze is hierbij op Bali gevallen.
Omdat het hoogseizoen is zijn de tickets aan de prijzige kant.
Ik wil rond 23 juli weg en dan rond 20 augustus weer terug komen.
Het goedkoopste dat ik tot nu toe ben tegen gekomen is een retour vanaf Schiphol voor 1150,-
Veel mensen die ik kennen schrikken zich een hoedje bij dat bedrag omdat het zoveel meer is dan dat zij er in het laag seizoen voor betaald hebben.

Mijn vraag aan jullie is of dit bedrag normaal is voor deze tijd van het jaar?
En of ik wellicht nog 2 weken moeten wachten en echt lastminute moet boeken?
Of gaan de prijzen alleen verder omhoog de komende 2 weken?

Mijn dank zal groot zijn als iemand mij hier iets meer over kunnen vertellen. :slight_smile:

Je wilt in het hoogseizoen reizen én je bent heel erg laat met het boeken van tickets. Dan betaal je al snel meer dan 1100 euro.

Om de prijs te drukken zou je kunnen kijken wat tickets vanaf Brussel of Dusseldorf kosten.

Ook zou je kunnen kijken voor een ticket naar Singapore of Kuala Lumpur, en dat je het laatste stukje met Air Asia vliegt. Je doet er dan natuurlijk langer over.

Klopt Jenny. Via dusseldorf is het niet echt goedkoper. Wellicht dat ik beter voor Thailand kan kiezen. Daar kom ik uit op een bedrag van 710,-
Scheelt enorm! Alleen dan zit ik met het regenseizoen…

ik ben (ook) in juli in Thailand geweest, en daar regent het dan zeker niet de hele dag. sterker nog: zo’n bui kan best verfrissend zijn.

Met een hoog-seizoen ticketprijs van Euro 1,100 voor Amsterdam - Denpasar retour mag je m.i. niet mopperen. We hadden net gasten in het hotel die per ticket AMS - DPS retour (28 Juni, terug 15 Juli) maar liefst Euro 1,300,- hadden betaald, ca. 2 weken voor hun vertrek.

Nou meen ik vandaag in de Spits gelezen te hebben dat D-reizen tickets naar Jakarta aanbied voor ongeveer 750,- Binnenlandse vlucht erbij… Zomaar een idee, ben verder niet op de hoogte van de kosten.

Maar ff op de site wezen kijken, misschien is dit wat?!

is vanaf augustus. Heb nu een ticket gevonden van dusseldorf naar jakarta voor 820,- Dat gaat m worden!

Graag gedaan :wink:

Hoi timn,

Waar heb jij de retour vanaf Schiphol voor 1150,- gevonden??

Via skyscanner had ik het gevonden.

Maar heb nu het volgende geboekt: dusseldorf - jakarta voor 820,-. Daar komt dan nog 40,- bij voor retour trein amsterdam - dusseldorf. In Jakarta kan je dan weer eventueel een goedkope vliegticket naar Bali nemen met airasia.

Thanks! ik ga gelijk even kijken! En ik zal ook gelijk op de site van Airasia kijken voor een prijsvergelijking!

en dusseldorf-jakarta heb ik via emirates geboekt!