Ticket naar Bali eind december

Hi!

Ik wil eind december (zo rond de 20e) richting Bali, om de feestdagen daar door te brengen met de familie.

Als ik nu de ticketprijzen zie voor die periode betaal je de hoofdprijs…
Wanneer ik kijk naar lastminute reizen (al dan niet met hotel) voor midden oktober dan zou ik sowieso een stuk minder betalen dan als ik nu voor oktober een los ticket zou kopen.

Ik twijfel dus wat te doen…

• nu een vliegticket boeken
  • een week van te voren een lastminute boeken, al dan niet met hotel

Iemand ervaring met goedkoop reizen in deze periode?

klm heeft voor 500+ nu aanbiedingen naar den pasar

Die 500+ = € 599,=

http://www.klm.com/travel/nl_nl/index_default.html

Ja, behalve eind december… dan betaal je 1300 euri :slight_smile:

Ja dat zijn nou eenmaal de prijzen in het hoogseizoen, kwestie beter plannen cq er vroeg bij zijn :slight_smile:

De avonturiers onder ons kijken iets verder en reizen alternatief. Zo kan u op 20 december vliegen met Turkisch Airlines die u, met minimale overstaptijden in Istanbul, op 21 december in de late namiddag en voor minder dan 620,- Euro in Jakarta zal afzetten.

http://i231.photobucket.com/albums/ee320/masmaryono/amsterdam-jakarta.jpg

U heeft natuurlijk al een Air Asia ticket geboekt voor 600.000 IDR die u om 21: 00 uur naar Den Pasar zal brengen

http://i231.photobucket.com/albums/ee320/masmaryono/Jakarta-Denpasar.jpg

Hoi hoi
Nog een tip.Kijk eens op de volgende site, en zoek daar eens

www.vliegennaar.nl
Succes en groetjes

Wow, welke site is dit??

Ebookers.nl

Deze prijs is alleen geldig 21 december met een terugvlucht op 12 of 13 januari.

Jouw vlucht met Air Asia naar Den Pasar kost een dag later op 22 december 700.000 IDR en dat is met de koers van nu rond 52,- Euro.

hopelijk vind je iets, in elk geval MOET dat mogelijk zijn via de site die ik je gaf.Ga zelf ook in die periode, en betaal echt niet te veel.Ga nu eerts 14 okt. voor 695 en dan dec. voor iets meer

Jammer dat je niet verteld met welke, maatschappij je vliegt voor die prijs. Ik persoonlijk kijk altijd hoelang ik in zo een vliegend sardineblik moet zitten, en niet vergeten hoeveel tijd ik op luchthavens moet doorbrengen, waar een biertje 10 euro kost en een klef niet smakend broodje 6, waar het stikt van de vervelende wachtenden. Dus vlieg ik rechtstreeks van Amsterdam naar Kuala Lemper of Singapore, dat is te doen in 12 uur vanaf Schiphol. Persoonlijk peins ik er niet over om een andere luchthaven voor vertrek te kiezen, ik woon in Amsterdam. Natuurlijk is ook belangrijk om te weten of je ticket veranderd kan worden en hoeveel dit evt. gaat kosten. Het is een beetje lullig dat als je je vliegtuig mist dat je een nieuw ticket moet kopen. Die Turkish Airlines lijkt me wel aantrekkelijk, als je ook een paar dagen in Istanboel kan verblijven voor evt. een kleine meerprijs.

Zeg Nyoman, vertel nu eens eerlijk, jou bijdrage in deze topic heeft toch weinig toegevoegde waarde of niet? Je schrijft zoek hier maar eens maar al die vluchten rond 20 december zijn tegen de 1000 Euro of meer, dan hebt het over aanbiedingen met KLM van 599 EURO maar niet in de periode van 20 december. Kom nu eens met duidelijke bijdrage en bedragen liefst voorzien van links, dit doet me allemaal veel te veel denken aan Bisa Dicek Mas, oftewel je kunt het allemaal zelf uitzoeken.

Of is dit gedoe misschien een aanloop op je favourite hotel op Bali te kunnen promoten?