Tickets Bali

rechtstreeks is het spijtig genoeg niet, met Etihad, maar een prijsverschil van 1100 euros in vergelijking met MAS, daar valt al over na te denken. Verder is het maar 1 nacht op het vliegtuig. Als ik naar Emirates kijk, ben je 2 nachten onderweg.

1 like

Wat denk je wat je met die 1100 euri op Bali kan doen ? en dan vooral met kinderen.

Er zijn mensen die met veel minder als 1100 euri naar Bali komen, en een prima vakantie hebben.

En 1 nacht in het vliegtuig heb je altijd als je naar Bali komt, dusse niet zolang wachten vliegertje
morgen kunnen die prijzen weer hoger zijn!!!

yes! we hebben de tickets! Volgend jaar gaan we naar Bali en Lombok!

Gefeliciteerd vliegertje .:cheer::cheer:

hallo vliegertje , wij ( 7 personen ) zoeken ook tickets naar bali voor juli/aug. 2012 , mag ik vragen waar jij ze uiteindelijk hebt geboekt ?? en wat is een redelijke prijs naar bali ?/ gr. maddy

we hebben bij Etihad geboekt 3314 euros voor 4 personen, vertrek 22 juli, aankomst 13 aug. Bij Qatar ben je voor dezelfde, 3978 euros kwijt. Verder zijn er nog niet veel maatschappijen die al een prijs geven, maar MAS was bv 4400 voor juli voor ons 4. Dus we vinden dat we een goede zaak gedaan hebben. Als je kan wachten op vroegboekacties in jan, kan je misschien wel een betere prijs krijgen.

2012 is een type fout mogen we aannemen ? Het gaat hier om het jaar 2013.

Vliegwinkel.nl

ja idd is het een fout , moet natuurlijk 2013 zijn:confused:

wat is trouwens mas ??

Malaysia airlines

Meestal is januari niet goedkoper.

oke bedankt voor jullie info

hoi , bij etihad had ik ook al gekeken , maar zie bestemming “denpasar” er niet bij staan :tear:

Dusseldorf - Denpasar staat er tussen. Kosten (nu) 905 euro voor een ticket in juli/aug.

we vertrekken idd vanuit Dusseldorf, dat is voor ons gemakkelijker dan A’dam of Brussel. Bovendien kan je daar lang parkeren voor weinig geld (ongeveer 60 euros voor 3 weken).

ik heb net gekeken , en idd staat dusseldorf /denpasar erbij , maar kan geen prijzen zien , schijnbaar doe ik toch iets fout !! , kan ik ook ergens naartoe bellen , in nederland hier liefst natuurlijk , en het boeken gaat alleen in het engels ??

idd, de site doet rare dingen, we hebben 2 dagen geprobeerd van zelf te boeken, maar dat is niet gelukt. Soms zag de site er helemaal anders uit, of waren de data die we gekozen hadden niet beschikbaar, maar telkens krijgen we vlak voor de betaling een foutmelding. Uiteindelijk hebben we gewoon telefonisch geboekt, bij hun kantoor in Brussel, kost wel 80 euros meer. Enkel keuze tussen Frans, Engels of Arabisch qua taal. Op hun site - About Etihad, dan contact us - Netherlands; Dit nummer zou van hun kantoor in A’dam zijn: +31 20 316 1955. Ze kunnen dan de prijzen geven.

1 like

hoi , dit nummer bestaat niet , maar hebben jullie gebeld naar brussel ?? komen jullie van belgie of nederland ?? anders zou ik wel het nummer van brussel willen hebben , bedankt alvast

wij wonen in België, vandaar Brussel. We hebben gebeld naar: 02 200 8880.

dank je voor je info , ik kom er totaal geen wijs uit via hun website en de telefoonnummers die erbij vermeld staan welk nummer moet ik ervoor zetten als ik vanuit nederland naar belgie bel ? gr. maddy