http://ticketindonesia.info/en/tips.php
Bijgaand een website met een boekingsservice voor binnenlandse indonesische vliegtickets.
Wie heeft hier al ervaring mee ?
Graag jullie ervaringen.
http://ticketindonesia.info/en/tips.php
Bijgaand een website met een boekingsservice voor binnenlandse indonesische vliegtickets.
Wie heeft hier al ervaring mee ?
Graag jullie ervaringen.
Hier is een paar weken geleden al een draadje over geweest.
hoi indonesia gangers
prima ervaring met ticket indonesia.nl met een
ticket van bali naar flores november 2010 ,probeer het maar eens op
de site zelf van de betreffende luchtvaartmaatschappij
dit gaat prima en echt niet veel duurder ja
misschien ter plekke goedkoper,maar of je dan een vlucht heb???
het vliegtuig zat bij ons toch helemaal vol. En er valt toch ook nog
al eens een vlucht uit.Ook de reactie op vragen is prima en snel
en het is echt goedkoper als een nederlands reisburo.
succes!!
Ik heb ter plekke altijd plaats gehad op vluchten. Zelfs bij boekingen 1-2 dagen voor vertrek.
Maar mooi dat jij goede ervaringen hebt!
Probeer dat maar niet tijdens drukke vakantieperiodes zoals nu. Bali Jakarta zit gewoon vol, op enkele tickets van 150 euro per stuk na tot aan de 7e september. Lekker goedkoop reizen wordt het dan niet meer.
ticketindonesia.info biedt dan ook de kans om voordat je gaat reizen alles al op orde te hebben, en toeristen die drie weken hebben willen dat soms gewoon geregeld hebben voordat ze vertrekken.
En ja, ik ben betrokken bij ticketindonesia.info, zodat hier geen twijfel over hoeft te bestaan.
Heb je die gratis reclame nu echt nodig?:vak01:Even gekeken op de site van Garuda, niet echt de goedkoopste, op 6 september van Jakarta naar Denpasar voor Rp615.000 is ongeveer 50 euro en geen 150 euro…
Ennu …Yerun (Jeroen), “bisa dicek mas” zou Ome Sid (Surya Atmadya hier gebanned) zeggen. :slapen:
Wat flauw… De drukste weken van het jaar gebruiken om te zeggen dat het altijd druk is?
Als ik rond Idul Fitri binnen Indonesië zou reizen zou ik inderdaad vooraf boeken, maar dan zou ik kiezen voor een maatschappij die ik zelf kan boeken (bv Air Asia) of een maatschappij die bij een Nederlands reisbureau te boeken is, bv Garuda Indonesia. En nee, die vliegen niet door het hele land. Maar wel naar de plekken waar 99.9% van de bezoekers van dit forum heengaan.
Mensen moeten uiteraard zelf weten of ze zekerheid willen of niet. Ik hoef geen zekerheid dat ik voor vertrek al mn tickets en hotels al geboekt heb. Ik verkies de zekerheid van een (voor mij) betrouwbare website als Air Asia of een reisbureau aangesloten bij de ANVR/SGR boven de ‘zekerheid’ van een ticket van een bureau die dergelijke garanties niet biedt.
Jenny, fijn dat we het eens zijn over de keuzevrijheid van mensen. Daar sluit ik me geheel bij aan. Zou je ook in het andere onderwerp nog even willen reageren? Dat gaat namelijk over e-tickets die Indonesische maatschappijen niet zouden uitgeven volgens jou. Een behoorlijke flater om het voorzichtig uit te drukken.
Drukke perioden als deze zijn er meer overigens, Straks Kerst en Oud en Nieuw. Ook Pasen kent enkele erg drukke dagen en natuurlijk Chinees Nieuwjaar. Allen minder druk als idul Fitri, dat wel.
O ja, wanneer ik overmorgen naar Jakarta wil vliegen vanuit Bali kost dat 97 euro met Air Asia, en niet de 150 euro die jij beweert. Door iedereen met een creditkaart vanuit Nederland te boeken, of door gewoon maar een van de vele kantoortjes op Bali te gaan .
Ik schreef hierboven reeds dat ik betrouwbaarheid belangrijk vind, het geven van foute informatie valt daar niet onder! Straks betaal ik voor een ticket wat niet eens bestaat…
Dat kan zeker gechecked worden. En als het fout is, zal dat uiteraard worden aangepast. Overigens krijgt men na reserveren gewoon de juiste lagere prijs hoor. Maar dat is dan mosterd na de maaltijd… dat snap ik.
Die 150 euro zie ik nergens staan op de website, de laagste is 83 euro, wat nog te hoog is als de prijs op 615.000 rupiah ligt op de website van Garuda. Dat zal dus z.s.m. uitgezocht en gecorrigeerd worden. Waarvoor mijn dank.
Welk onderwerp?
En ik geloof niet dat mijn ‘flater’ groter is dan dat van een bedrijf wat zichzelf belachelijk maakt door door de mand te vallen bij het preken voor eigen parochie!
97 euro is zonder fratsen, we rekenen standaard bagage, de reserveringskosten moeten ook betaald worden en bij 2 of meer personen worden ook stoelen bij elkaar gereserveerd.
Ik zie de 150 euro echter niet staan? Zou je me een screenshot kunnen geven? De prijs die ik zie staan voor de 6e (overmogen) varieert tussen de 105 en 178 euro op dit moment.
Betalen voor tickets die niet bestaan is natuurlijk een beetje onzinnig, want anders hadden we allang slechte reclame gehad op internet en hadden we ook vast wel boze Indonesiers aan de deur gehad. Beetje simplistisch om het daar op te gooien.
Maar het is me wel duidelijk dat iemand vijandig tegenover het idee staat, wellicht omdat hier wat nazaten van Alm. Bp. Sluijter bevinden. Vandaar ook dat ik eerlijk publiceer onder mijn naam en melding maak van de situatie. Mocht niet baten kennelijk…
Je stelt dat Indonesische maatschappijen geen e-tickets uitgeven elders, en dat ticketindonesia.info daarom onzin is.
Ik kom hier eerlijk onder mijn naam melden dat ik een link heb met het bedrijf. Hoe eerlijk wil je het hebben? Natuurlijk preek ik voor eigen parochie, maar wel op de meest fatsoenlijke manier haalbaar geloof ik. Als ik iets niet goed doe hier dan hoor ik het wel, pas ik dat netjes aan.
Jenny; dit topic:
http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=113816
Antwoord gegeven. En ik ben ook op je andere topic gekomen waar je Londoh afzeikt. Wat ben jij ontzettend zielig om iemand zwart te maken die overleden is - en alleen omdat hij net al Sumbar en ik commentaar had op het bedrijf.
Wederom… Betrouwbaarheid. Verder kun je niet zinken wat mij betreft. En dat is voor mij tevens het eind van deze discussie. Bah.
En de 150 euro vind je terug in post 6. Je eigen post!
Ook wat mij betreft gesloten hoor. Groetjes nog!
Ketut, dit topic op slot doen a.u.b.:chin: