Ticket over te kopen Amsterdam-Zuid Afrika (PE) voor 9 tm 28 december

Beste mensen,

Een moeilijk bericht voor mij om te schrijven, maar misschien kan ik er iemand anders nog mee verder helpen.

Onlangs heb ik een vliegticket gekocht om mijn vriend op te zoeken in Zuid-Afrika die daar een jaar verblijft. Hoewel ik net alles geregeld had (paspoort, vaccinaties, etc), heeft hij echter besloten dat ik nu niet in zijn leven pas en niet meer met mij verder wil.

*Ik heb dus een retourticket van Amsterdam naar Zuid-Afrika (Port Elizabeth), heenvlucht op 9 december 2009 en terugvlucht op 28 december 2009, beiden met 2 tussenstops in Madrid en Johannesburg.
*
Zo’n ticket kost vandaag (volgens skyscanner.nl) op z’n minst 963 euro; het lijkt per dag te schommelen tussen ongeveer 1000 en 2000 euro. Ik heb er ongeveer 545 euro voor betaald, maar met alle extra kosten die er voor mij bij kwamen, heeft het me totaal ongeveer 700 euro gekost. Misschien kan ik met iemand een tussenweg vinden met deze bedragen, zodat we er allebei nog iets aan hebben. De naam op het ticket veranderen kost ongeveer 20 euro.

Ik probeer het liever eerst op deze manier, voordat ik het probeer te annuleren, dus ik hoor het graag als iemand interesse heeft om in de decembermaand naar Zuid-Afrika te vliegen.

Beste Elista,

Probeer ook marktplaats. daar kijk ik regelmatig om goedkope vluchten over te nemen.

Groet,

Lucas