Mijn reis gaat steeds betere vormen aannemen, en gaat, als mijn enkel goed geneest dan ook gewoon door.
Ik ben al aan het kijken naar tickets, maar nu lees ik her en der dat je je ticket 2 dagen voor vertrek moet herbevestigen, hoe doe je dat?
Is dat gewoon nog een keer je ticket uit printen in een internetcafé of zo??
En wellicht kan ik in maart al naar Samui etc. Is dat ook een goede tijd?
Sommige luchtvaartmaatschappijen willen dat je de terugvlucht nog een keer bevestigt als je op reis bent. Wil de luchtvaartmaatschappij een herbevestiging van u? Dan laat de maatschappij dat aan u weten. Of u moet herbevestigen staat bijvoorbeeld in de vervoersvoorwaarden. Of het wordt u verteld als u incheckt op de heenreis.
(bron; consuwijzer.nl)
Volgens mij geldt dit voor de vluchten naar en van Bangkok vanuit NL, BE of DE alleen nog maar voor Mahan Air.
Indien u vliegt met Egypt-air,turkische airways,LTU/Air Berlin, China Airlines, Eva Air, Emirates, Etihad Airways is het niet noodzakelijk uw terugvlucht te herbevestigen. Indien u vliegt met Mahan Air is het wel noodzakelijk uw terugvlucht te herbevestigen.(in principe:72uur van tervoren)
In aanvulling: herbevestigen is dan: contact opnemen met de luchtvaartmaatschappij, meestal telefonisch, en ze zeggen dat je meegaat met de gereserveerde vlucht.
Je hebt dan nodig: vluchtnummer, reserveringsnummer en na(a)m(en).
Een reisbureau kan dit ook voor je doen tegen een kleine vergoeding.