Thai Airways

Hallo,

Ik weet dat het wel eens ter sprake is gekomen, maar nog eens voor de duidelijkheid.Ik vlieg met thai airways en mijn vraag is dan ook moet ik nu wel of niet mijn yticket herbevestigen?
En ik wil als ik in thailand ben ook binnelandse vluchten via airasia boeken, moet ik die dan ook herbevestigen en hoe gaat dat dan?

Alvast bedankt voor jullie reacties.

Evelien

Hoi Evelien,

Thai Airways hoef je niet meer te herbevestigen. Hier vind je een topic waar deze info staat:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=78364

AirAsia hoef je ook niet te herbevestigen.

Grt.

Dave

in iederr geval vlieg je lekker Thai met aardig personeel en zeer goede service.
Reconfirm=herconfirmeren is al inde vorige eeuw afgeschaft. MAAR als er behoorlijk lange tijd tussen je vertek en retour ligt-dan kan het nooit kwaad om een dag of wat tevoren even te bellen of er soms wijzigingen zijn. Online kan dat net zo goed.
Op en site als checkmytrip.com kan je met je PNR (die 6 cijfers/letters) op je ticket ook nazien.

Had altijd het gevoel dat ik met Thai airways vertrok,dat mijn vakantie al was begonnen,dit voel ik niet bij andere maatschappijen.Aub thai airways komt terug naar schiphol met voordelige prijzen!g.s