wanneer je weer terug naar huis gaat, moet je dan in vietnam van vietnam airlines herbevestigen? Zo ja waar hebben jullie dat gedaan?
Hallo,
Ik doe dat eigenlijk nooi met vliegtickets ik check wel altijd 1 a 2 dagen van tevoren of we gewoon nog op dezelfde tijd vliegen. Ik vlieg veel dit omdat we op wereldreis zijn al zo’n 2 jaar ik heb inmiddels 39 vluchten op mijn naam staan in die 2 jaar.
Is vrijwel achterhaald in airline-land.
Beste is om voor die airlines die Internet check-in bieden, en bij VA mag je dat toch wel verwachten vanaf hun thuisbases HCM City en Hanoi, gewoon binnen 24 uur van vertrek al in te checken in een Internetcafe. Drie vliegen in één klap: goede stoel gekozen én reconfirmed qua vliegtijden enzo. En de ‘derde vlieg’ is dan dat ze bij overboeking minder mogelijkheid hebben om je tegen te houden, je hebt immers al boarding card…
Sukses,
<Erik> & [Sandya]
Bij Vietnam-airlines kun je dacht ik niet online inchecken, domestic flight. Gewoon op tijd toekomen in de luchthaven & snel boarden zodat je neerzit. Zelf geen probleem ondervonden(groep van 4, begin july)
Je kunt altijd je hotel waar je op dat moment verblijft je ticket laten herbevestigen. Tot nu toe bij ons altijd gelukt.