He
Kzou graag willen weten wat ik moet doen met het bestellen van een geschikte ticket naar Thailand. Kwil ongeveer 60 dagen in thailand blijven.
Retourtje of een enkele kopen?:wereld:
He
Kzou graag willen weten wat ik moet doen met het bestellen van een geschikte ticket naar Thailand. Kwil ongeveer 60 dagen in thailand blijven.
Retourtje of een enkele kopen?:wereld:
Hallo,
een retourtje is meestal wel goedkoper dan 2 keer een enkeltje. Weet wel dat je een visum nodig hebt als je 60 dagen naar Thailand gaat.
gr van Moira
Retourtje, veel goedkoper. Er zijn aantrekkelijke aanbiedingen op het moment via verschillende maatschappijen, ook gerenomeerde als Malaysia Airlines, Emirates, etc.
Vooraf visum, halen op consulaat in Amsterdam of ambassade in Den Haag (consulaat veel betere en vriendelijkere service dan ambassade)
He hier ben ik nogmaals, eingelijk omdat het me 1ste keer wordt, en ik dus nog niet weet wat ik moet verwachten enz, vraag ik me af of ik dan toch echt niet beter een enkeltje kan boeken, ik vraag me alleen af of ik dan ook geen gezeik hiermee krijg op de luchthaven in Thailand…
Mvg Michel
Hallo,
Zolang je een visum hebt voor 60 dagen van tevoren aangevraagd is het geen probleem om met een enkele reis Thailand binnen te reizen. De vliegmaatschappij vraagt er ook naar als je geen visum hebt met een enkele reis dan nemen ze je niet mee. Deze ervaring heb ik tenminste met Eva Air dan.
gr van Moira