Ik wil binnekort naar Thailand vertrekken op mijn eigen… voor een nog onbekende bepaalde tijdsduur.
Ik woon nog bij mijn ouders dus ik heb lekker kunnen sparen, dat zit dus allemaal wel goed.
Ik ben van plan om dus hier in nederland een toeristenvisum aan te vragen bij de thaise ammbassade, dat zijn dan toch al wel weer zoon 60 dagen vertroetelen in thailand.
Na deze 60 dagen wil ik de grens overgaan en zo dus weer 15 dagen krijgen, of wat misschien ook een mogelijkheid is om het vliegtuig te pakken en zo weer 30 dagen te krijgen.
Waar ik nou een beetje op naar zoek ben is eigenlijk een goedkoop enkeltje Thailand… Ik zou graag tussen 5 a 15 januarie 2010 vertrekken…
Aangezien een retourtje ± 600 lijkt het me logische dat een enkeltje zo rond de 350,- moet gaan kosten??
Je hoeft niet de grens over je kunt bij immigratie in Thailand je visum met 30 dagen laten verlengen. Dan hoef je de grens niet over.
Je zou kunnen kijken bij LTU, China Airlines, Eva Air er zijn er vast nog wel meer.
Cheaptickets heeft soms ook nog wel eens mooie aanbiedingen.
Waarom probeer je niet een open retour Emirates heeft ze vaak voor een redelijke prijs 6mnd (3mnd)
wel van af een Duitsvliegveld je hebt gelijk ook een bewijs dat je het land toch weer wilt verlaten .
succes:THAILAND: