Ik ben ook van plan een aantal maanden door thailand te reizen. Landen aandoen als vietnam/maleisie etc. Mijn vraag echter is hoe boek je een ticket voor een aantal maanden? Ik ben van plan om Bangkok als begin- en vertrekpunt aan te houden, maar via luchtvaartmaatschappijen kan er niet meer dan een paar weken tussen begin- en vertrekdatum zitten. hoe los ik dit op? gewoon door twee keer een enkeltje te boeken? Is het voor mij misschien handiger om een enkeltje amsterdam-bangkok te boeken en vervolgens vanuit een andere stad terug te reizen?
soms is een enkeletje boeken makkelijker maar het is niet altijd goedkoper.
daar moet je even voor zoeken.
je kan bv bij eva air, emirates en ltu wel vluchten voor langere tijd boeken.
en soms is vliegen vanaf bv dusseldorf een stuk goedkoper. www.letsbuyflights.de of www.ltu.de, www.d-reizen.nl, www.vliegwinkel.nl
dank voor je reactie karin; nog een vraagje; krijg ik geen problemen met overheidsinstanties e.d. als ik 2x een enkeltje koop waar bijvoorbeeld een maand of vier tussen zit? ik bedoel er zit niet voor niets een maximale geldigheidsduur aan een vliegticket.
Je kan gewoon een retourticket aanschaffen met een maximum geldigheid van bijvoorbeeld 3 maanden, 4 maanden, 6 maanden of 12 maanden…vrijwel elke maatschappij biedt tickets aan met verschillende maximum verblijfsduur.
Info hierover kan je gewoon opvragen bij een reisbureau of neem eens contact op met www.vliegtickets.nl