Ticket boeken via internet

Nee helaas nog niet de kans gehad om met de A380 te vliegen :wink: . Maar dat vliegtuig is dan ook verre van mijn favoriet.

oh oke het is mijn favoriet echt zoveel beenruimte en lekker veel films die je zelf kun uitzoeken ik heb met aan Airbus 380 gevlogen van Sydney naar Auckland. Ik hoop nog vaker met hun te vliegen en met de airbus echt helemaal super. Ik haat vliegen maar vind het met de airbus 380 echt wel een feest. Ik heb zo’n 40 vluchten in de afgelopen 3 jaar van mij reizen gemaakt het is net als de bus of trein nemen voor me. Ik heb er een hekel aan door dat je altijd zo lang van tevoren er moet zijn en altijd maar aan het wachten ben.

Al eens iemand online bij Merpati proberen te boeken? Als ik mijn VISA nummer ingeef krijg ik altijd “Invalid BIN” terug… en neen er is niets mis met mijn VISA.

Hallo,

Klopt die maatschappij is alleen te boeken met een creditcard uit Indonesie. Deze zul je in het land zelf moeten boeken. Dat is met meer vliegmaatschapijen in Indonesie.

@WimBo

In februari Merpati geboekt vanuit Nederland. Op de merpati site gewoon je vlucht selecteren en dan functie betaal later. contact opnemen met merpati voor bank gegevens en geld overmaken binnen no time heb je e ticket binnen.

Hallo,

Via bank overboeken naar iemand in het buitenalnd kost toch extra of niet dan?

ja 20 euro!!!

Hallo,

Oke kijk goed om te weten voor diegene die het via een bankoverboeking wil gaan doen. Ik zou het gewoon daar regelen maar oke ligt aan wat je zelf prettig vind.

Overschrijven naar Indonesie kan bovendien best lang duren, soms zo’n 3-4 weken. Persoonlijk zou ik dan ook gewoon ter plekke boeken.

Hmmm. Vaak geld met spoed overgemaakt altijd 3 tot 5 werk dagen.
Soms 7 dagen maar dat was dan incl. weekend

Ik heb geen ervaring met spoedbetalingen naar Indonesie, het kan zijn dat dat een stuk sneller gaat!

Had ook zo de tickts geboekt met de optie “pay later”, daarna een mail gestuurd maar nooit geen reactie ontvangen. Jij dus wel. Het is zo dat ik enkel mijn eerste ticket op voorhand wil boeken (Jakarta - Sorong). Mijn andere tickets zal ik wel in Indonesie zelf boeken.
Ik vermoed dat de simpelste oplossing dus zal zijn om die eerste tickets via ticketindonesia.nl te boeken.

Thnx

@WimBo
Kijk dan ook even naar Express Air die vliegen een paar keer per week direct op Sorong vanuit Jakarta geen tussen stops!

Hetgeen ook duurder uitkomt dan ter plekke een ticket kopen… Dus trek je plan. :vak01:

Wij zijn lekker gerold met hen!! Tickets besteld en betaald. bewijs van betaling gekregen en nu bericht dat onze reservereingstijd versteken is. Van de website geen spoor!!! Op mail wordt niet gereageerd!!