Zo is dat, geen probleem!
Shanti shanti
:kus:
Zo is dat, geen probleem!
Shanti shanti
:kus:
:kus::kus:
Ik heb ook verschillende keren mijn cc moeten laten zien bij het inchecken, gewoon omdat men wilde controleren of ik daadwerkelijk het ticket betaald had.
Het is goed dat er gecontroleerd wordt. Mijn kaart is ooit gescamd in Azie, en toen probeerde iemand anders met mijn details een ticket te boeken. Gelukkig kwam mijn bank er op tijd achter (ik werd gebeld) en is mijn kaart geblokkeerd.
Goede morgen, Jenny
Miserie met mijn cc had ik ook in Azië: In Kuala Lumpur heb ik een mooie zijden lange kleed gekocht, op een redelijk afgelegen plaats, gebracht door onze taxi; ik had betaald met mijn “Visa” die snel gecopieërd werd; een jaar later, waren we in India, en ik kreeg geld geld met mijn cc.Woest, had ik beloofd dat de bankkantoor zal te klein zijn als ik terug ben. Eens terug, “BCC” beelde mij om te vragen als ik in Australië ben geweest; ik dacht dat een van mijn collega’s was, en ik zei dat een mooi land is maar een beetje te ver…en zo van die zever; toen bleek dat de echte “BCC” was en mijn card werd geblokkeerd omdat ze gezien hebben dat ik een aankoop in Zaventem deed en tegelijk met een aankoop in Australië.
Er waren aankopen gedaan van 109.000 Belgische Francs(toen), maar ze hebben me al mijn geld terug gegeven want het was duidelijk een fraude.
Conclusie: laat je kaart NOOIT verdwenen voor zo-gezegd te betalen (achter een gordijn, op een andere plaats); ze moeten doen onder je ogen!
Groetjes
Sopirla>>>
Ook onder je ogen kunnen ze kopiëren zonder dat je het door hebt. Ik ben dus blij met alle controles, ookal is het soms een beetje irritant.
Zie je, we ontmoeten mekaar wel…ja, de dieven zijn een stuk slimmer dan we; maar toch wil ik dat alle transacties onder mijn ogen gebeuren; niet dat ze geweldig veel schriek van mij zou krijgen, zeker niet, maar misschien leer ik ook hoe het moet (copiëren, bedoel ik)lol2
It is not funny, ik weet het, en je moet ook geluk hebben dat “BCC” snel ontdekken dat niet je fout was…cash, zo weinig mogelijk, ik heb het niet op geld in mijn zak; alles hangt af waar je bent, natuurlijk; als je in een dorp bent, je weet goed genoeg dat je card niets waard is, tenzij ze een bank hebben en tegen een percentage, krijg je wat cash; anders, kun je fluiten…de risico’s van de vak, zou ik zeggen.
Groetjes
Sopirla>>>