Spicejet en creditcard

Hallo,

Ik wilde een binnenlandse vlucht boeken met Spicejet, alleen wordt er aangegeven dat een van de passagiers ook de houder moet zijn van de creditcard waarmee geboekt is en dat de creditcard meegenomen moet worden.
Is er iemand die hier ooit op gecontroleerd is of weet of het problemen geeft? Wij gebruiken namelijk altijd de kaart van een familielid…

Alvast bedankt!

Je kan dit oplossen door een kopij van de voor- en achterkant van de kredietkaart mee te nemen waarop de houder van de kaart een geschreven en ondertekende tekst zet waarbij hij of zij de toestemming geeft dat jullie reizen met een ticket, gekocht met zijn kaart. Vergeet niet de drie cijfers van de verificatiecode achteraan op de kaart zwart te maken.

1 like

Goed advies, ik wordt er vrijwel altijd op gecontroleerd als ik via cc boek, ook dit voorjaar bij Spicejet. En op zichzelf prima, hiermee wordt misbruik van gestolen cc’s een stukje ingedamd.
Was alleen erg vervelend toen m’n bank vorig jaar de Mastercard verving door een andere Mastercard met ander nummer, want ik had het ticket met kaart 1 geboekt. Was erg heen en weer rennen op het vliegveld om toch nog papier te krijgen dat de relatie tussen beide kaartnummers legde…

Suk6,

<Erik>

Ik had gelukkig de originele creditcard meegekregen, want er werd bij het inchecken wel naar gevraagd, voor eenieder die ook nog met Spicejet wil vliegen en zelf geen creditcard heeft…