Goedemorgen!
Ik stel waarschijnlijk een vraag die al duizend keer beantwoord is, maar omdat de regels zo streng zijn is elke vraag heel specifiek. Ik kon zo snel in de vorige topics geen antwoord vinden dus ik hoop dat er mensen zijn die mijn vragen hier willen beantwoorden.
Ik en een vriendin willen in het najaar 2014 (maar we zijn flexibel als jullie adviseren in een andere periode te gaan) een rondreis door China maken en ik wil heel graag Tibet aandoen. Ik zie bij veel reisorganisaties dat ze geen individuele reizen meer aanbieden ivm de regels, we moeten met een groep van minimaal 4 personen het land in.
- Is het mogelijk om in een groep via een organisatie Tibet in te reizen en vervolgens je eigen pad te kiezen?
- Kent iemand een goede reisorganisatie, vooral goedkoop met wie we in een groep naar Tibet kunnen reizen ? Iemand goede ervaringen? ( we willen zelf in China reizen en dan vanaf een punt aansluiten bij een groep om Tibet in te reizen)
- Vanaf waar in China kun je het beste naar Tibet reizen? Ik dacht zelf aan Chengdu?
- Zijn er nog dingen waar ik rekening mee moet houden ?
- Omdat we al een hele rondreis China maken en ik maar 2,5 tot 3 weken heb moet ik me in Tibet beperken tot 1 of 2 steden. Wat zijn echt de must-sees in Tibet? Ik dacht aan Lhasa en Kathmandu maar ik sta open voor andere tips, en eventueel kan ik een uitzondering maken als iemand echt met een bijzonder verhaal komt?
Alvast heel erg bedankt voor jullie hulp!:chin: