The Lake District

Hallo,
Ik heb me nog niet zo lang geleden aangemeld op dit forum, omdat
ik meer over o.a Engeland wil weten :slight_smile:
We zitten aan een vakantie te denken in dit land…dit jaar niet meer hoor,maar volgend jaar of dat jaar erop…:slywink:
Nu ben ik al veel aan t lezen , wij willen graag naar een gebied met veel bergen en mooie bossen…een beetje ruige omgeving dus…we denken aan t Lake District, zitten we dan een beetje goed? :biggrin: of adviseren jullie een ander gedeelte van Engeland …?

Als ik aan ‘ruige omgeving’ denk, dan denk ik vooral aan Schotland, niet Engeland. Kom net zelf terug van een vakantie in the Lake District, prachtig…veel mooie bossen en meren, heuvels…maar niet echt ruig. Voor echte bergen zit je beter in Schotland, naar mijn mening.

:nod: bedankt voor je reactie arracka.
Ja schotland inderdaad zal veel ruiger zijn…maar mijn voorkeur gaat toch naar Engeland uit , vraag me niet waarom…
We zijn dit jaar in de Belgische ardennen geweest, en dat vonden we al geweldig ! Engeland zal toch zeker ook wel een beetje zulke gebieden hebben…heb je toevallig wat foto’s van waar jij geweest bent…? ik ben wel erg benieuwd…:slight_smile:

Schotland is zeker geweldig en ruig maar echt veel doet t lake district er niet voor onder.

ik heb mijn eigen foto’s helaas niet online maar als je op google afbeeldingen ‘wast water’ ‘fleetwith’ ‘screes’ of ‘striding edge’ intypt krijg je toch wel een aardig beeld van hoe bijzonder het daar is.

:nod:Hey Pauline

Tnx voor je berichtje,ik heb natuurlijk meteen even gekeken en t ziet er inderdaad prachtig uit daar…
Volgen mij kunnen we daar met een gerust hart heen, met de wensen die we hebben …:wink:

heej

ik ben zelf engels en mijn familie woont in het lake districkt, heel privee, hele mooie omgeving, echt een aanrader!

als je in die regio op vakantie gaat vind ik de leukste formule altijd om in een B&B te overnachten. Probeer eens www.anglobedandbreakfast.com voor een leuk adres.