Ik ben van plan om in april 6 weken naar Nieuw Zeeland te gaan.
Graag wil ik dan het noorder en zuider eiland bezoeken.
Nu zag ik hier en daar al eens iets staan over de Flying Kiwi. Op de
site ziet het er allemaal erg leuk uit.
Ik vroeg me alleen af of er mensen zijn die ervaring met ze hebben?
Er misschien leuke verhalen over kunnen vertellen?
Nooit van gehoord, maar de naam alleen al vind ik geniaal!
Voor de mensen die iets minder thuis zijn in de kennis van ornithologie:
De Kiwi is een loopvogel die van nature alleen voorkomt in Nieuw-Zeeland. Een vogel die niet vliegen kan dus…
Hoi Jennifer?
Ben je ondertussen al in Nieuw Zeeland geweest?
Ik ga er over 3 weken naartoe en ga dan met Flying Kiwi de Ultimate Explorer rondreis doen! Heb er heeeeel veeel zin in!
Zal ik je laten weten hoe het was?
groeten Anneke
Ja top ik ben super benieuwd hoe het is! Ik heb mijn reis moeten uitstellen maar ik heb hem niet afgesteld dus ben super benieuwd naar je ervaringen met de Flying Kiwi!
Hoi Jennifer,
Ik ben helaas alweer terug uit Nieuw Zeeland… Moet zeggen, ik heb een geweldige vakantie gehad! Super! Mijn 5 weken vakantie zijn omgevlogen!
Flying Kiwi is absoluut de beste rondreisbus die je kunt nemen. Omdat mensen niet constant op- en afstappen - maar alleen in de grotere plaatsen - leer je de mensen ook echt kennen en ben je dus gezellig met vrienden aan het vakantievieren. Het eten is ook geweldig, en de fietstochten ook heel mooi (hier en daar wel zwaar!)! Natuurlijk zijn er hier en daar ook een paar dagen dat je lang in de bus zit, maar dat heb je met elke rondreis.
Ik vond het in elk geval echt heel erg leuk! Jammer dat het voorbij is!
Hopelijk heb je zo een wat beter beeld van Flying Kiwi. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het wel.
groetjes Anneke
Ik lees dat jullie naar nz gaan/zijn geweest en daar met flying kiwi hebben gereisd. Nu ben ik zelf nog een beetje aan het zoeken naar een passende rondreis en flying kiwi staat wel bij m’n lijstje.
Kunnen jullie misschien iets meer vertellen over het reizen met deze organisatie. Ik denk erover de ultimate explorer te gaan doen maar ik vraag me af of dat te doen is in 27 dagen (zoals staat aangegeven) Ook zou ik graag iets meer horen over het soort mensen dat met deze tours meegaat (leeftijdscategorie, landen etc.)