(origineel bericht op be-more.nl)
The end…
Lieve mensen!
De laatste dagen heb ik nog even op een leuke en interessante manier mogen benutten!
Woensdagochtend heeft “onze chauffeur” Willie ons nog rondgeleid in een overheidsziekenhuis. Wat een verschil met de Nederlandse ziekenhuizen! Boeiend om zo’n ziekenhuis te bezoeken, maar ik zou er niet graag als patiënt heen gaan…
Donderdagochtend ben ik samen met een medevrijwilliger nog meegeweest naar de school van twee van de kinderen van ‘Mother of Peace’. Zij gaan naar speciaal onderwijs, en wij mochten even binnenkijken en observeren bij hun eerste les die dag; het bakken van een cake. Leuk!
Donderdagmiddag hebben de kinderen gesmuld van Katti’s pannenkoeken. Gezellig om de vrijwilligersperiode op zo’n manier af te sluiten
Vrijdagochtend ben ik nog even naar de daycare geweest maar daarna was het toch echt tijd om mijn koffer in te pakken en afscheid te nemen…!
Het is echt een geweldige ervaring geweest!! Een maand waarin er af en toe ook wel lastige momentjes zijn geweest, maar ik had het echt niet willen missen. Ik heb genoten van de zon, de kinderen en andere mensen die betrokken zijn bij het project! Al die kinderen en andere betrokkenen die zich zo opengesteld hebben voor mij als vrijwilliger. Mooi om op deze manier iets bij te mogen dragen aan zo’n project en zoveel mensen te ontmoeten. De maand is voorbijgevlogen, ik ben weer op Nederlandse bodem en daarmee begint voor mij de studieplicht weer en komt er een eind aan de weblogupdates…
Bedankt voor alle support en meeleven op allerlei manieren; ik heb het erg gewaardeerd, thanks!!
Liefs, Lisette