Thailand

Hallo Allemaal,

Ik ben benieuwd of er iemand is die **Hotel Hyatt Regency te Hua Hin **kent en zijn of haar ervaringen met mij wil delen?

Alle reacties zijn welkom!

Misschien dat je me ook kunt vertelen of **november een mooie maand **is om Thailand te bezoeken?

Alvast bedankt!

Groetjes, Esther.

Elke maand is een mooie maand om naar Thailand te gaan :wink:
Nee serieus, november vind ik een van de beste maanden,
het is niet te heet en er valt niet te veel regen.
Have Fun !

Originally posted by Esther@21-01-2004, 17:39:12
** Hallo Allemaal,

Ik ben benieuwd of er iemand is die **Hotel Hyatt Regency te Hua Hin **kent en zijn of haar ervaringen met mij wil delen?

Alle reacties zijn welkom!

Misschien dat je me ook kunt vertelen of **november een mooie maand **is om Thailand te bezoeken?

Alvast bedankt!

Groetjes, Esther. **

Hallo Esther,

Dat hotel heb ik vast wel gezien. Zoals alle 5/4 sterren hotels in Thailand/Azie, zal dit hotel ook fantastisch zijn, meestal mooier dan hier in nederland, maar dat komt ook door de omgeving.

Ik weet niet of je daar naar toe gaat om te werken of om vakantie te vieren. Hua Hin zelf is op zich zelf niet zo special, niet groot en meestal niet veel te beleven afgezien van het toeristische gebeuren, waterskien, paragliden en een paar tempels, maar de sexindustrie is daar nog lang niet zo groots als in Phuket, Bangkok en Kho Samui, wat dit plaatsje een stuk aantrekkelijker maakt. Maar voor de mooie natuur kan je beter richting het noorden Chang Mai, het oosten Kho Chang of het zuiden Kho Samui, Krabbi en Phuket gaan.

november is een goede maand om te gaan, zeker omdat het regenseizoen net ten einde komt.

Veel plezier in elk geval

Hoi Esther,

Ik heb zelf afgelopen november een aantal dagen in het Hyatt Regency Hua Hin gezeten en het is echt een fantastisch hotel !! Hele mooie kamers voorzien van alle gemakken, een prachtige tuin en een schitterend, groot zwembad dat door de hele tuin van het hotel loopt, met een glijbaan…
Een echte aanrader !
November is een prima tijd voor Thailand, niet te warm zoals in april, mei, juni en echt goed uit te houden.

November is perfect!

[COLOR=purple]
well het hyat ken ik niet wij hebben in het hilton gezeten dat was perfect, we kwamen aan op wisseling van seizoen okt-nov er was een feest om het einde van de regentijd in te luiden, heeft ook bijna niet geregend. Mooie tijd om daarheen te gaan.
Alleen vonden wij de zee wat minder wel lang strand maar dat was alles, we waren voor het eerst op een vakantie blij met het zwembad bij het hotel.
Groeten ron