Weer in Thailand

Hoi

Ik vertrek op 5 november naar Thailand. Eerst naar Samui en Koh Phangen en dan naar Phuket en Phi Phi.
Ik heb begrepen dat oct en nov de slechtste maanden zijn voor Samui en Phangan. Is er al iemand in nov naar daar gegaan? Hoe viel het mee? Regent het dan heel de dag of zijn het korte buien?

Greetz

Hallo , dat kan je nooit met zekerheid zo zeggen, ik ga altijd in november naar thailand en ben wel eens compleet weg geregend op Samui en dat waren geen kleine buitjes, maar gewoon de hele dag regen voor dagen achter elkaar. Afgelopen jaar op Phuket prachtig weer gehad!je moet een beetje geluk hebben. Beter weer vindt je bv op Samet om die tijd van het jaar.

Dag Karin

Bedankt voor je reactie. Waarom reis je steeds in november? Je bent wel eens weggeregend, zeg je? Heb je dat vaak gehad?

Groetjes

Hoi, november is een prettige maand in Thailand , niet te warm en ook vaak mooi weer. En weg regenen kan altijd gebeuren. Je kan ook besluiten als je alleen voor het mooie weer gaat om als je bv in Bangkok bent om te kijken waar je naar toe gaat en daar plekke een ticket te kopen , zat leuke eilanden om naar toe te gaan. In april ben ik ook altijd een maand in Thailand, normaal echt een hele droge maand, maar afgelopen april ook niet. Wat ik er mee wil zeggen dat niets echt voorspelbaar is.