september regenseizoen?

Hallo,
Ben nieuw op forum.Zoek internet af naar allerlei info over Thailand en met name over Hua Hin, waar ik naar toe wil in september voor een golfvakantie.
Iemand ervaring daar?
Wat ik met name graag wil weten of de regen meevalt in die periode. Lijkt me niet zo leuk als m’n golfvacantie letterlijk in het water valt.
Is het daarnaast ook goed weer om bv een paar dagen aan het strand te vertoeven?
Hoor graag van mensen, die daar al in dezelfde periode zijn geweest.
Bij voorbaat dank voor de info
Groeten
Aad

Hoi, Ik denk dat je je niet te druk moet maken om deze periode,ik ben er een keertje eind sept geweest dus best wel laat en toen viel er alleen vaak in de namiddag een fikse regenbui !!

Je kan gewoon lekker gaan golven en naar het strand !!
en mocht je een x een hele dag regen hebben ,dan is er zat in de buurt te doen !!!

Maak je over het weer geen zorgen, aantal regendagen in september is al beperkt, zeker in Hua Hin.
In Thailand kan je ALTIJD naar het strand, 365 dagen / jaar.
Als je nog een hotel mocht zoeken, de Hyatt Regency in Hua Hin is bijzonder (maar niet echt goedkoop). Mooiste en leukste zwembad dat ik ooit zag. Het is opgevat als een rivier die door de volledige - immense - tuin loopt, met bruggetjes, watervallen, lagunes, etc… SChitterend!!!