Vanwege mijn nieuwe studie die in augustus begint heb ik voor die tijd een reis geboekt naar bangkok. Ik vertrek op 15 juni en ga weer weg op 28 juli. Ik zou het leuk vinden om een reisgenootje te vinden om bepaalde gedeeltes van de reis samen af te leggen. Zonder verplichtingen natuurlijk. Lijkt t je wat? Laat wat van je horen en misschien zien we elkaar dan wel in Thailand!
Hi Jeroen Frank:) Leuk dat je ook naar thailand gaat!
Ik ga deze zomervakantie naar mijn familie voor een paar weken.Ik vertrek op 28 juni en kom op 14 augustus terug naar Nederland.Omdat mijn ouders daar wonen wil ik graag eerste 2 weken naar hun toe,maar daarna wil ik graag gaan reizen.Maar in mijn eentje lijk me niet zo leuk.Ik word binnenkort 20 jaar,ik studeer aan luchtvaartdienstverlener/stewardess.Lijk het je wat om een paar dagen met me te reizen?P.S spreek nl ook thais
Groetjes, Kaew (spreek uit als Kel)
Ja hartstikke leuk, ik wil ook nog naar Laos en/of Cambodja om die tempels te bezoeken lijkt me egt vet. Heb verder nog geen plannen gemaakt of zo. In het weekend ga ik me daar wat verder in verdiepen heb al wel wat ideetjes. Heb jij al een reisschema opgezet en heb je misschien nog wat tips wat ik absoluut moet bezoeken? Ik ben er zelf nog nooit geweest namelijk. Lijkt me idd ook een goed idee om evt. samen te reizen is toch wel makkelijk en gezellig. Ik hoor het wel.
Hi Jeroen,