Vanwege mijn nieuwe studie die in augustus begint heb ik voor die tijd een reis geboekt naar bangkok. Ik vertrek op 15 juni en ga weer weg op 28 juli. Ik zou het leuk vinden om een reisgenootje te vinden om bepaalde gedeeltes van de reis samen af te leggen. Zonder verplichtingen natuurlijk. Lijkt t je wat? Laat wat van je horen en misschien zien we elkaar dan wel in Thailand!
Hi Jeroen Frank:) Leuk dat je ook naar thailand gaat!
Ik ga deze zomervakantie naar mijn familie voor een paar weken.Ik vertrek op 28 juni en kom op 14 augustus terug naar Nederland.Omdat mijn ouders daar wonen wil ik graag eerste 2 weken naar hun toe,maar daarna wil ik graag gaan reizen.Maar in mijn eentje lijk me niet zo leuk.Ik word binnenkort 20 jaar,ik studeer aan luchtvaartdienstverlener/stewardess.Lijk het je wat om een paar dagen met me te reizen?P.S spreek nl ook thais
Groetjes, Kaew (spreek uit als Kel)
Ja hartstikke leuk, ik wil ook nog naar Laos en/of Cambodja om die tempels te bezoeken lijkt me egt vet. Heb verder nog geen plannen gemaakt of zo. In het weekend ga ik me daar wat verder in verdiepen heb al wel wat ideetjes. Heb jij al een reisschema opgezet en heb je misschien nog wat tips wat ik absoluut moet bezoeken? Ik ben er zelf nog nooit geweest namelijk. Lijkt me idd ook een goed idee om evt. samen te reizen is toch wel makkelijk en gezellig. Ik hoor het wel.
Hi Jeroen,
Naar de tempels in Laos ben ik al eerder geweest (in januari dit jaar nog).In Luang Phrabang vind ik echt mooi.Maar daar is wel nog niet zo toeristisch als Thailand.Maar aan de andere vind ik daar wel lekker rustig.Maare ik kan zo echt uren erover praten…tis alleen nie zo makkerlijk hier…heb je toevallig MSN?Ik heb laatste 2.5 weken van mijn vakantie wel een reisschema gemaakt want dan komt een vriendin van me ook naar Thailand.Maar de rest van mijn vakantie heb ik nog niet echt vaste plannen eigenlijk, maar ik wil wel eerste 2 weken naar mijn ouders langs want dan zie ik mijn pas geboren zusje ook Wat je absoluut niet mag misschien is Koh Chang of Koh Samui.Koh Chang ben ik ook al geweest maar dit jaar wil ik graag naar Koh Samui want ik ben er nog nooit geweest.Lijk me echt vet daar Maar ik weet niet wat je interesse zijn…als je voor cultuur komt dan is Chiang Mai en Ayuttaya etc iets voor je denk ik.Maar als je voor uitgaan enzo komt dan is het misschien Pattaya wel iets maar ik vind Pattaya niet echt zo leuk, want daar lopen vol van die “sextoeristen” hahaha…maarja als je meer wil weten…mail even je MSN adres door okej? Groetjes
Mijn msn is: [EMAIL=“Jeroen_Frank@hotmail.com”]Jeroen_Frank@hotmail.com, praat idd wat makkelijker;). Ik zat een beetje aan het zelfde te denken en Koh Samui ga ik zeker heen. Ben verder niet echt een cultuurmens, alhoewel ik de highlights en die tempels geweldig vindt. Ik vind het wel leuk om te mountainbiken of een trail te maken als het maar een beetje avontuurlijks of actiefs is. Ik kan er niet tegen om de hele dag in de bus te zitten tijdens mn vakantie dat vind ik zonde. Verder wil ik een beetje tussen de lokale bevolking zitten en avontuur beleven. Op z’n tijd een feestje is zeker leuk maar daarvoor ga ik niet speciaal naar thailand. Maar goed we hebben t dr nog wel over. Spreek je snel!
Mountainbiken is idd leuk.Maar wat ook leuk is een moterfiets huren bv in Chiang Mai als je naar Doi Suthep (tempel op de berg+300 trappen) wilt.Best mooi om rond te rijden daar…krijg je dan uitzicht van Chiang Mai te zien.En als je verder door rijdt dan komt je een dorp met bergvolkeren tegen.Echt schattig al die kinderen in z’n bergvolkpakjes te zien.In Chiang Mai kunt je ook gezellig uitgaan 's avonds.
Oja wat ik je ook wilde vragen hè…waar woon je eigenlijk?En waarom heb je voor Thailand gekozen als ik mag vragen?Ik ben gewoon nieuwsgierig hahaha.Ik weet niet of ik dit weekend op msn kan komen,want ik geeft namelijk mijn verjaardagsfeest in de weekend maar ben pas volgende week jarig Maar mag je vragen hebben dan kunt je me gewoon mailen ofzo okej?