Reisgenootje gezocht! November 2009

In november ben ik van plan om 3 weken op reis te gaan. Het lijkt me erg leuk om rond te trekken door Thailand. Maar sta wel open voor eventuele andere goede ideeen!

Door mijn werk zit ik aan deze periode vast om vakantie te vieren. Bij gebrek aan reislustige vrienden die ook deze periode op vakantie kunnen ben ik op zoek naar een reisgenootje!
Het lijkt me veel gezelliger om samen op vakantie te gaan dan alleen.
Ik ben 25 jaar en op zoek naar iemand die ook van actieve vakanties houdt, veel wil zien en op zn tijd ook ontspanning.

Bij Thailand denk ik o.a. aan: starten in Bangkok, River kwai, Chaing mai, aan het einde relaxen op een mooi eiland.

Lijkt dit je wat? Mail me dan op [EMAIL=“tinekejong@hotmail.com”]tinekejong@hotmail.com

Hoi,

Heb net mijn ticket geboekt, vertrek 2 November richting Bangkok! Heb verder nog geen planning, laos lijkt mij ook wel wat! Maar wil ook naar beneden naar een eiland! Hou ook wel van wat actie en ondernemen!

groet Karlijn

He Karlijn,

Laos lijkt me op zich ook wel wat! Heb nog niet echt een reisschema, maar wat grote lijnen in gedachten.
Bij welke maatschappij heb je je ticket geboekt?
Het lijkt mij erg leuk samen met iemand op te reizen, vooral het begin van de reis.
Heb je ook msn/mail? Dan kunnen we misschien wat ideeen uitwisselen!

Groetjes Tineke

He,

Mijn mail is: [EMAIL=“karlijnschinnij@hotmail.com”]karlijnschinnij@hotmail.com

Heb mijn ticket geboekt via internet: ebookers.nl en vlieg met china airways

groet karlijn