Thailand

Eind april vliegen wij naar Bangkok. Wij komen daar om 12.30 aan. Afgelopen december hebben wij kanchanaburi,ayuttha, chiang mai, Bangkok en cha-am bezocht. In april gaan we richting de eilanden, ko tao, ko phanang en koh samui. Wij hebben nog 4 dagen om in te vullen. Nu dacht ik zelf aan khao sok. Heeft iemand hier leuke tips voor of wellicht een andere tip? We reizen met onze kinderen van 11 en 8.

Hallo Pien,

Ik ben zelf net terug van mijn vakantie naar Thailand en ben zelf ook in Khao Sok geweest.
Wij verbleven 2 nachten in Our Jungle House. Boomhutjes, maar ook “gewone lage” hutjes midden in de jungle, wat echt super leuk was om mee te maken.
We hebben de 1-daagse tour gedaan naar lake Cheow Lan, waarbij je naar de drijvende hutjes op het water gaat en ook een grot bezoekt (super mooie tour, zou ik echt aanraden).
Zelf denk ik alleen dat 4 dagen in Khao Sok misschien iets te lang is… Aangezien ik het na die 2 dagen wel gezien had.
Misschien kunnen jullie iets langer op een van de eilanden blijven en dan 2 dagen Khao Sok doen? Maar wie weet vinden jullie 4 dagen natuurlijk wel fijn, ieder het zijne.
Fijne vakantie alvast!

Mirte

Bedankt voor je reactie. Hadden jullie de Tour van tevoren geboekt?

Nee, de tour hadden we daar bij het hotel geboekt.
Daar hadden ze een hele lijst hangen met tours die je via hen kon boeken