Hoi
Heel vaak al naar thailand gegaan maar altijd via BKK nu voor het eersst via Abudahbi wie heeft er ervaringen meer
gr
Diana
Hoi
Heel vaak al naar thailand gegaan maar altijd via BKK nu voor het eersst via Abudahbi wie heeft er ervaringen meer
gr
Diana
Hoi Diana,welkom op wereldwijzer!
Nou dat moet nu juist lukken dat je hier een vraag stelt over Abu Dabhi,je zal natuurlijk met Etihad Airways vliegen zeker?
Zelf ben ik gisteren terug thuisgekomen van een heerlijke vakantie in Thailand.
Ook ikzelf ben met Etihad naar Bangkok gevolgen,kan alleen maar zeggen je moet niet lang wachten om je aansluitende vlucht naar Bkk (2 uurtjes)
In Terminal 3 op Abu Dhabi Airport vindt u cafés, bars en restaurants. Met sandwichbars, cafés, fastfoodketens, restaurants en zelfs een Engelse pub, vindt u er altijd wat van uw gading.
http://www.naco.nl/assets/images/Projects/MO/UAE_AUH_MTC_1.jpg
Hallo\
Ik vlieg volgens mij het eerste stukje naar Abu Dhabi met Air Berlin en dan 2 1/2 later door met Ethiad naar Phuket… OP de terugreis moet ik helaas 9 uur wachten is niet erg het is niet anders… Maar ik heb een vraag kun je daar op de airport in Abu Dhabi betalen met euro’s?
Natuurlijk kan je dat Diana,maar je krijgt gewoonlijk als wisselgeld terug de Dirham (5 dirham=1euro)