Retour Bangkok voor 480 euro!

Hoi forumleden,

Vandaag geboekt bij D-reizen: retourtje dusseldorf-bangkok, voor 480 euro. Vliegmaatschappij Emirates, vertrek half juni, begin juli terug.
Ga met mijn vriend samen voor het eerst een verre reis maken, eilandhoppen in Zuid-Thailand!! :zon02:

Groetjes Anne

Gefeliciteerd! Ik weet zeker dat je een fantastische tijd daar zult hebben.:zon02:

@Lakones

hoelang duurt je tussenstop?:zon02:

Dacht heen niet zo lang, terug 9 uur.

ok,wens ik jullie vast een fijne vakantie:zon02:

jalooeersss… dat wil ik ook… :slight_smile:

ik ben zaterdag ook bij D-reizen geweest en heb mijn vlucht geboekt heen en terug Bangkok voor 570 euro. voor de periode 22augustus tot 22september… ik ben helemaal blij :slight_smile:

dat is een mooie prijs, ik snap dat je blij bent :thumbsup:

alvast een mooie reis toegewenst en mocht je nog vragen hebben dan gooi je ze maar in de groep hoor, er zijn hier altijd wel meerdere behulpzame mensen met diverse adviezen

Hoi!
Ik wil ook graag naar thailand, in midden Augustus. Heb een ticket gevonden voor 570 euro, maar de overstap in Dubai is 21 uur! Weet iemand of je van het vliegveld af mag, of dat er andere oplossingen zijn?
Dankje!

mij is verteld dat je absoluut niet het vliegveld af mag.

Oke, want ik heb wel ergens gelezen dat je geen visum meer nodig hebt voor Dubai. En anders zit je dus 21 uur op het vliegveld te niksen!

ja dat is wel lang ja, hebben ze geen andere vlucht? ik stap ook over op dubai maar ik hoef niet zo lang te wachten. wat zijn je plannen in thailand en hoelang ga je? groetjes

Nee die andere vluchten zijn al gauw 200 euro duurder! Maar ik ben er net achter gekomen dat je wel het vliegveld af mag en dat Emirates in sommige gevallen zelf overnachtingen regelen. Dus dat zou wel chill zijn!
Ik ga kleine 3 weken rondreizen vanaf 5 augustus! Welke datum heb jij geboekt dan?

oh dat is wel goed… :slight_smile:
ik ga van 22 augustus tot 22 september, ben me nog aan het oriënteren hoe en wat. ik wou eigenlijk vrijwilligerswerk gaan doen, maar daar waar ik wou hebben ze in die periode geen plaats meer… :frowning: dus ben even verder aan het kijken.
heb je facebook? lijkt me leuk om te kijken waar je heengaat enzo. groetjes

Ik zie bij cheaptickets.be dat je met Klm kunt vliegen vanaf 534euros naar Bangkok!!
(september 5 tot 23 september)trein van brussel naar schiphol en de vlieger rechtstreeks naar Bkk.
Nu als ik cheaptickets.nl intik voor de zelfde data’s kom ik op ongeveer 120 euros meer!! raar heel raar!!
Dus booken bij (be=goedkoper dan bij nl!!)

Ik ga op vakantie met mijn vriend. Ik denk eilandhoppen oid, dus niet heel spannend hoor haha!

Hi Georges,

het vervoer naar belgie is echter niet inbegrepen - volgens mij was dit vorig jaar ook al het geval - je moet in belgie “inchecken”…dus als je in amsterdam woont, moet je eerst naar belgie, inchecken en weer terug naar amsterdam. alle belgen gelukkig, toch?

groet,
Joe