Emirates: A380-800 naar Bangkok!

Hallo allemaal!!

Ik heb een leuk nieuwtje :D: Emirates gaat vanaf 1 juni 2009 met de A380-800 van Dubai naar Bangkok vliegen en v.v.
PS. ze hebben nu een aanbieding voor de zomervakantie vanaf Düsseldorf voor ongeveer 690 euro p.p.
Dus voor mensen die met de A380-800 willen vliegen en toch toevallig naar Bangkok moeten en dan ook voor die lekkere prijs is dit natuurlijk een leuke kans :D.

Groetjes,

Robertt.

Zie hierover ook een topic in ‘Het laatste Thailand nieuws’:

http://www.wereldwijzer.nl/showthread.php?t=64193

halloo,

haha, ja, maar ik dacht ik zet de aanbieding er ook even bij en de exacte datum :teeth:.

Groetjes,

Robert.

Is inderdaad een mooie prijs met een goede maatschappij !

Ik vlieg met air berlin vanuit Dusseldorf voor 545 Euro rechtstreeks naar bangkok :slight_smile: (Retour natuurlijk) En daar zitten annuleringskosten en een verzekering voor als de maatschappij op z’n gat komt te liggen bij. Best een goede prijs toch?!!!

welke data als ik vragen mag?

Van 31 mei vertrek ik en 13 juni kom ik weer terug.

net geboekt en heb vlucht ek 373 met de airbus 380 - 800 terug.

voor 380pp van duss - bkk!

Zeker een mooie aanbieding…
Maar volgens mij is de aansluiting erg vervelend.
op de terugweg sta je volgens mij 7 uur op dubai airport…
dan betaal ik liever 200 euro meer en lekker een nonstopvlucht ipv 2 keer overstappen en 2 keer zolang reistijd

jeroen

ehm ik hoef maar 1 keer over te stappen.
en als ik dezelfde vlucht non-stop zou willen doen dan ben bijna 500euro extra kwijt. Dan maar 7uur op dubai airport.

Ik heb hem laatst in Dubai zien staan (vlak voordat wij met een veel kleinere Airbus richting Hong Kong vlogen), maar damn, wat een gigantisch bakbeest! Een 747 lijkt ineens weer heel klein…

net geboekt en heb vlucht ek 373 met de airbus 380 - 800 terug.

voor 380pp van duss - bkk]

Voor welke datums heb je geboekt?

voor welke datas heb jij geboekt ?

30 mei en 21 juni.

via emirates of air berlin?

ik ben van plan 13 nov naar bankok te vliegen via air berlin maar de reistijd is zo’n 16 uur dus verwacht ook een lange overstap te hebben, maar kom daar via de site nog niet echt uit dus vandaar de vragen:zon02:

Hi Deborah,

Ik heb even gekeken op de website van Air Berlin, maar op 13 november hebben zij gewoon een non-stop vlucht van Dusseldorf naar Bangkok…en die duurt geen 16 uur.

Heb je wel rekening gehouden met het tijdsverschil ? Aankomsttijd in Bangkok is lokale Thaise tijd…

Ho ja idd das blond helemaal vergeten haha. dank je

ik heb net geboekt, ga 13 nov voor 8 maanden weg voor 389 euro (enkeltje duss-bkk ) niet te duur hoop ik, wat een gezoek zeg die tickets