Air Berlin heeft de tarieven naar Bangkok voor 2 dagen verlaagd.
Vertrek is vanaf Dusseldorf (nonstop naar Bangkok).
Reisperiode is september en oktober. Boeken voor dit tarief is alleen vandaag en morgen mogelijk.
Ticket met Air Berlin voor een retour Dusseldorf-Bangkok is rond de 542 euro inclusief luchthavenbelasting en reserveringskosten (Vliegtarieven.nl)
Had het bericht vandaag ook ontvangen Dave(nieuwsbrief)Zoals je al weet ,zijn mijn tickets al vastgelegd.
Misschien dat ze voor de maand feb 2011 ook promoties doen via vliegtarieven.nl??
ff iets anders!! Zeg Dave als ik de nieuwsbrief aanvinkt op vliegtarieven.nl moet ik een lijst invullen alsook een bestaande email adres opgeven en daar wring het schoentje!!
Ik typ het emailadres in,en ik krijg de melding,emailadres bestaat al,en wat nu Dave?De vliegtickets heb ik ook geboekt met het zelfde emailadres.
Graag je reactie aub!!Bedankt van tervoren:georges.:dag:
Had je je een tijdje terug al niet eens ingeschreven voor de nieuwsbrief van Vliegtarieven ? Daar staat me iets van bij…en dat zou de reden kunnen zijn. Heb je nog helemaal geen nieuwsbrieven ontvangen van Vliegtarieven.nl ? Kan zijn dat ze tussen je ongewenste mails komen te staan…
Dat klopt Dave,maar intussen heb ik nog altijd geen nieuwsbrief ontvangen van Vliegtarieven.nl.
Daarom dat ik het terug probeerde,maar zonder resultaat.
Ik vind het voor mij heel gemakkelijk te boeken bij vliegtarieven.nl,omdat ik kan betalen met "bankcontact"en dat kan ik niet bij andere reisbureau’s in Ned!!
Kun jij bij gelegenheid is informeren wat er allemaal is mis gelopen?Ze hebben mijn gegevens,dus zou het normaal een koud kunstje moeten zijn om het probleem op te lossen.
Bedankt bij voorbaat;georges.:chin:
Klopt, Emirates heeft ook een mooi tarief. Alleen is de kans aanwezig dat je voor deze prijs een (erg) lange overstap hebt in Dubai.
Air Berlin is natuurlijk nonstop naar BKK
Ja klopt Jelle.Maar het gaat me €1026,- kosten ex Dusseldorf vind ik wel aan dure kant.
Ik denk maar dat ik me er maar bij moet neerleggen dat ik binnenkort niet kan gaan… En maar geduld moet hebben tot December.
Ja dat is waar Dave maar als je af Ams vliegt met Emirates dan heb je ook die overstap en ben je zo,n €200 duurder,en voor mensen die wel eens met de Airbus A380 willen vliegen die kunnen dan met een beetje kijken in de dienstregeling Dubai-bkk daarmee vliegen.
Zag nu ook voor midden augustus verschillende data voor €454.
Ja, Emirates heeft vaak goede tarieven en is ook nog eens een prima airline. Mss dat ik Emirates zelf volgende keer eens ga proberen…wil ook wel eens in de A380
Je hebt de nieuwsbrieven ook niet tussen je ongewenste berichten ontvangen ?
Stuur me anders even het e-mailadres waarmee je je hebt ingeschreven via een PB. Dan zal ik hier ff kijken
Wij hebben meteen geboekt, wel rechtstreeks via airberlin.nl, kosten: 518 pp! Reisperiode september. En nu maar hopen dat we in dit natte seizoen nog wel ergens een droog plekje strand gaan vinden :vak02:
Wij vertrekken de 12e september. Onze boeking was geen annuleringsreis maar gewoon rechtstreeks bij airberlin.com. Wij laten ons verrassen, dus aanvliegen op BKK en dan kijken welke gunstige binnenlandse vlucht we vinden bij aankomst. >>> En dan checken of het er niet al te erg stormt op dat moment etc.
Hebben jullie al enig idee van route en.of bestemming?
Groet,
Desiree
Ja eerst Bangkok…** - Rotfai Talad …River Kwai:
…Ayuthaya…** Bang Sai …Pattaya: en verder gaan we daar bekijken wat we voor excursies gaan doen…vandaar ik hier ben gaan rondneuzen…
**om ideen op te doen …ben jij al eerder in Thailand geweest **Desiree?
Ja hoor, een aantal keren, in zowel voorjaar als hoogzomer. Dit wordt onze 1e najaarsvakantie daar dus ik ben best benieuwd naar het weer. Regen is er altijd wel maar ik hoef niet zo nodig in een tyfoon terecht te komen ;-).
Deze keer gaan we BKK overigens niet ‘aandoen’, ik vind het er erg druk en het ruikt er ook niet echt al te fris Alhoewel we er in het verleden ontzettend leuke aankopen hebben gedaan… Ayuttaya hebben we doorgefietst, heel erg leuk en aan te raden, Kwai river is ook erg indrukwekkend.
Wij zijn dol op jungletochtjes en op snorkelen en dat hopen we weer te kunnen doen: in het westen snorkelen bij de Similan islands, het oosten bij Ko Tao of nu helemaal in het zuiden (alheowel het daar misschien wat onrustig zal zijn ivm de moslim-ongeregeldheden). Wij proberen altijd een beetje de toeristenmeutes te ontvluchten, lukt niet altijd maar het is wel mogelijk. Ik kan je de site www.travelfish.org zeer aanbevelen voor (nog) meer inspiratie.