Ticket BKK - voor geinteresserden

Ik zag het juist : “Air Berlin” - Düsseldorf - BKK = 319,99 Euro; de prijs heeft een sterretje…
Groetjes
Sopirla>>>

zag je dit op de site van airberlin? daar werken ze namenlijk met 2x een enkele reis dus dusseldorf - bangkok en bangkok - dusseldorf
ik denk dat dit het geval is is weleens verwarend maar voor een one way ticket soms prijzen van €199 althans dit is het goedkoopste ik er ooit heb gezien

Hi Dirkpie
Check it out! op “Air Berlin” site. Dan weet je snel wat bedoelen ze met de sterretje…
Groetjes
Sopirla>>>

Waar zou ik dit sterretje moeten zien dan ? Ik vraag beschikbaarheid op en krijg een tarief van EUR 309,99 te zien…voor een enkele reis dan…

Hi Dave
Ik heb het gezien op een reclame van hun; zou ik voor je zoeken wat ze daarmee bedoelen?
Groetjes
Sopirla>>>

Ik heb zomaar het donkerbruine vermoeden dat ze met het * bedoelen dat het per enkele reis is… Dan nog is het steeds geen hele slechte prijs, als je beetje flexibel bent voor 620 euro retour…

Mijn neus “ruikt” hetzelfde; en het is toch niet goedkoop, als je de tarieven van “Joker” bekijkt: BKK - 539 euro all in.
Groetjes
Sopirla>>>

Tsja, Joker…stunt regelmatig met vanaf-prijzen…ga je zoeken, zijn ze niet te vinden… En met welke airline…denk EgyptAir. Dan liever iets meer betalen en met AB vliegen.

Hi Dave,
De keuze is aan je, natuurlijk.
Groetjes
Sopirla>>>

http://www.bmair.nl/Vliegtickets/Azie/Vliegtickets-Thailand-Bangkok.htm

Tja Liu…

Hierboven vindt u een overzicht van onze vliegtarieven naar Bangkok, let op dit zijn vanaf prijzen op basis van beschikbaarheid !

Erg leuk… Tarieven zijn enkele tientjes duurder dan bij de maatschappijen zelf.

Bijvoorbeeld met Egyptair 01 aug 11 t/m 31 okt 12. Prijs €569,- p.p. Ik wil graag vertrekken op 21 juli volgend jaar en retour op 11 of 12 augustus. Heb vanmiddag met hen gebeld. Kan niets boeken tot 11 maanden na de retourdatum. Dus ongeveer vanaf 11 sept. Denk je nu echt dat ik voor die prijs tickets krijg??? Prijzen van Cathay staan er al zelfs op t/m 31 maart 2013. Belachelijk gewoon om dit te plaatsen, maar niet boekbaar!

Pas op. Op sites van BM air en 333 Travel staat “reserveren” gelijk aan “boeken”. Je denkt dat je iets reserveert, moet vervolgens “hier klikken om verder te gaan met boeken” en gaat dus een overeenkomst aan. Als jij denkt dat je iets voor een lage prijs boekt, kunnen zij zeggen dat alles onder voorbehoud van beschikbaarheid is, en vervolgens een hogere prijs berekenen. Jij bent een overeenkomst met hen aan gegaan en kan daar niet meer vanaf…
Een telefoontje kan veel narigheid voorkomen…

Van www.joker.be wordt ik ook niet vrolijk. Evenals tix.nl en budgetair.nl. Kom op deze sites regelmatig tarieven tegen die allang niet meer te boeken zijn…

Indien je 11 maand op voorhand boekt ( zoals wij het deden,voor juli, de laatste jaren ja dan kan je voor een goed prijsje ,± 560 euro, reizen).
Wij boeken dan meestal rechtstreeks met de maatschappij ( eerst prijs checken natuurlijk).

Mvg