Vliegticket Bangkok - ervaring Airberlin + Etihad

Wij vliegen op 18/07/2013 naar Bangkok vanaf Dusseldorf met een tussenstop op Abu Dhabi. De vlucht van Dusseldorf naar Abu Dhabi is met Airberlin. Van Abu Dhabi naar Bangkok is met Etihad.

Komt dit goed met het overplaatsen van de bagage enzo? Ik heb geboekt via Skyscanner en dan doorgelinkt naar Gate1. De vlucht wordt wel georganiseerd door Etihad. Normaal vlieg ik altijd met één maatschappij, maar deze vlucht kwam toevallig zo uit.

Hoe zit het met eten/drinken/snacks bij Airberlin? Gratis? Of betalen? Is het verstandig zelf extra eten mee te nemen of is dit niet nodig? Hoe is het entertainmentsysteem van Airberlin?

Dezelfde vraag voor Etihad: krijg je voldoende eten/drinken/snacks aan boord? Ik geloof dat het met het entertainment systeem wel goed zit gezien de ervaringen die ik op internet lees.

Ben benieuwd naar jullie ervaringen!

Maak je vooral geen zorgen. Ik ben in maart vanuit Dusseldorf via Abu Dhabi naar Bangkok gevlogen. Ik heb echt een hele comfortabele vlucht gehad. In mijn geval was het zo dat ik beide vluchten met Etihad vloog, alles is gratis, eten voldoende en ik was erg tevreden over het Entertainmentsysteem!

Het enigste wat ik niet heb gedaan is geboekt via SkyScanner maar ik heb direct op de site van Airberlin geboekt. Bagage ging allemaal prima, uurtje wachten in Abu Dhabi en je stapt het vliegtuig weer in. Ik ga er dus vanuit dat het allemaal wel goed moet komen. Ik had in ieder geval niks om over te klagen.

Check anders even met je boekingsnummer en je achternaam de ‘carriers’ op de site van Airberlin, bij mij stond namelijk ook eerst aangegeven dat ik eerst met Airberlin zou vliegen en daarna Etihad wat uiteindelijk 2x Etihad werd.

Veel plezier!

Nou ikzelf ben al een weekje terug uit Bangkok,had ook met Etihad Airways gevlogen!
Kan eerlijk gezegd geen negatieve punten vinden over deze maatschappij,stipt op tijd vertrokken,eten was prima,vriendelijke crew alsook de entertainmentsysteem aan boord werkte prima.