Abu dabi

We moeten 6 uur wachten op abu dabi heeft iem. Tips? Mag je hier even eruit naar de stad of zo?

Ga meteen naar de desk van je airlines en leg het probleem voor. Heb ik eens gedaan bij Gulf Airlines. Ik had toen 12 uur. Ik werd bij de arm genomen, voor ik het wist had ik een transfer visum en stond ik buiten en werd in een limousinetaxi ter waarde van 300 dollar geduwd, die mij naar een vijfsterrenhotel bracht. Ik had a la carte 3-gangen lunch en diner en werd bij het dessert keurig gewaarschuwd dat opnieuw mijn limousinetaxi voorstond. Het enige dat ik zelf organiseerde en betaalde was een rondrit per taxi door de stad en ben ook nog even gaan shoppen,

Via Wereldwijzer app

Wij hebben ook een lange stopover binnenkort en dit express gedaan. Je kunt de luchthaven makkelijk af en er is een prima busverbinding vanaf het vliegveld. Als je 6 uur hebt dan is dat in de praktijk echter maar 3 uur en helemaal naar de stad lijkt me wat te kort de tijd. Wellicht wel naar de moskee. Check ff de site van abu dhabi tourism daar kan je best goede info vinden.