**Hallo beste reizigers,
Ben een “jonge” 2x30ger die al veel gereist heeft.In een vroeger leven was ik kunstzanger maar sinds enkele jaren
profiteer ik meer en meer van de “geneugten” des levens,wat je daar ook maar kunt onder verstaan!Heb veel inte-
resse voor al wat natuur betreft en dieren.Maar bovenal heb ik tijdens mijn reizen door Thailand de liefde van mijn
leven gevonden en zijn inmiddels al 5 jaar samen.Mag ik dienaangaande ietsje vragen aan het forum:als er reizigers
zijn die weten waar ik een goedkoop ticket kan op de kop tikken naar Thailand mogen zij mij altijd mailen,hoor!
Jullie reeds op voorhand dankende wens ik jullie verder nog een zonnig weekende toe en Sawadee Khap!:wereld:
Hoi Don Ramon,welkom op wereldwijzer!
Nou voor goedkope vluchten zoek is op deze website www.Vliegtarieven.nl of op www.bmair.nl.
Je kan ook rechtstreeks bij de luchtvaartmaatschappijen zoals Etihad airways,China Airlines,Eva Air,Air Berlin,Turkisch Airlines etc…eens kijken voor goedkope vluchten naar Bangkok.
Of je kan altijd een berichtje plaatsen in het Thailandforum hier op wereldwijzer!
Succ6 nog met het vinden van een goedkope ticket naar Bangkok !
groet,georgessiam.:chin: