Thailand zever-topic: Aan den toog

:chin:Maak er nog een leuke avond van Ik ga slapen :slapen: morgen er weer vroeg uit .
kokosnoot drankje was lekker nogmaals bedankt :thailand::cambodia:

E schoen maske !

Miaaauuw , poesie maoe!

idd, Georges!!! Ge zijt wel trots hé…?:nod:

jongens(frank&jelle)ik ga slapen want ik moet er morgen vroeg uit!heb een chattsessie met mijn vriendin(7:00am)belgische tijd!tot morgen ergens rond de 10000000000000en
niet de zat he!!

Zeg Jelle wie is diene lelijkaard naast da schoen maske ?lol2lol2lol2lol2

BKK en rellen , wel volgens mij wacht de regering stilletjes af tot dat de rooi fouten maken en dan een pak slaag en gedaan .
De rode maken het leven van hun medemens moeilijk en dat werkt tegen hen!
En ze slachten de gouden kip ( de farang ) wat die kan niet weg in BKK en de winkeliers verdienen niets , hoe zou je zelf reageren als ze je inkomen tegenhouden !
Het is reeds een maand en de rooi worden moe en verliezen hun geduld en begaan fouten en Songkran komt korterbij .

Slaapwel Georges, en een goede chat gewenst!

Grts,

Jelle

Ik hoop gewoon vooral voor de Thai zelf dat het niet te zwaar uit de hand loopt…

Yes and kneep de chatkes in the dark ( Miel Cools zeker …) lol2

Haha! t is not a chatken om without handglovekes aan te pakken!!!

Neenee zo een vaart gaat het niet lopen , ze gaan de kopmannen aanpakken en het voetvolk is moe en wil naar huis .

lol2Das knap! Heb niet eens een hond!

A propo de Georges is noar zen bed en wijlle hemme durst ,geire nen dobbelle op zen kosten en veur a oak eet ? lol2

Nou paaseieren zoeken was weer een succes! Dat joch word met de dag slimmer:mad:lol2
Toch de volgende keer maar naar het verzorgingshuis! lol2

Oei Esther me eire woef, bonjour madame, wilt U iets drinken op kosten van Gg?

Tjah Esther, ā€˜den hond uitlaten’ is ook weer zo een spreekwoord met dubbele betekenis bij ons!lol2 Net zoals ā€˜de patatten afgieten’…lol2lol2lol2

Grts,

Jelle

Hahaha! m’n moeder verstopte vroeger ook altijd een paar eieren zo goed voor me dat ze die achteraf lekker zelf kon opeten… iedereen tevreden!

Den hond uitlaten kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar patat afgieten? Vertel!

Moar nu met diene alzhamer vinden de omas da nimier terug …lol2lol2