:chin:Maak er nog een leuke avond van Ik ga slapen :slapen: morgen er weer vroeg uit .
kokosnoot drankje was lekker nogmaals bedankt ![]()
![]()
E schoen maske !
Miaaauuw , poesie maoe!
idd, Georges!!! Ge zijt wel trots hé�:nod:
jongens(frank&jelle)ik ga slapen want ik moet er morgen vroeg uit!heb een chattsessie met mijn vriendin(7:00am)belgische tijd!tot morgen ergens rond de 10000000000000en
niet de zat he!!
Zeg Jelle wie is diene lelijkaard naast da schoen maske ?lol2lol2lol2lol2
BKK en rellen , wel volgens mij wacht de regering stilletjes af tot dat de rooi fouten maken en dan een pak slaag en gedaan .
De rode maken het leven van hun medemens moeilijk en dat werkt tegen hen!
En ze slachten de gouden kip ( de farang ) wat die kan niet weg in BKK en de winkeliers verdienen niets , hoe zou je zelf reageren als ze je inkomen tegenhouden !
Het is reeds een maand en de rooi worden moe en verliezen hun geduld en begaan fouten en Songkran komt korterbij .
Slaapwel Georges, en een goede chat gewenst!
Grts,
Jelle
Ik hoop gewoon vooral voor de Thai zelf dat het niet te zwaar uit de hand looptā¦
Yes and kneep de chatkes in the dark ( Miel Cools zeker ā¦) lol2
Haha! t is not a chatken om without handglovekes aan te pakken!!!
Neenee zo een vaart gaat het niet lopen , ze gaan de kopmannen aanpakken en het voetvolk is moe en wil naar huis .
lol2Das knap! Heb niet eens een hond!
A propo de Georges is noar zen bed en wijlle hemme durst ,geire nen dobbelle op zen kosten en veur a oak eet ? lol2
Nou paaseieren zoeken was weer een succes! Dat joch word met de dag slimmer:mad:lol2
Toch de volgende keer maar naar het verzorgingshuis! lol2
Oei Esther me eire woef, bonjour madame, wilt U iets drinken op kosten van Gg?
Tjah Esther, āden hond uitlatenā is ook weer zo een spreekwoord met dubbele betekenis bij ons!lol2 Net zoals āde patatten afgietenāā¦lol2lol2lol2
Grts,
Jelle
Hahaha! mān moeder verstopte vroeger ook altijd een paar eieren zo goed voor me dat ze die achteraf lekker zelf kon opeten⦠iedereen tevreden!
Den hond uitlaten kan ik me nog wel wat bij voorstellen, maar patat afgieten? Vertel!
Moar nu met diene alzhamer vinden de omas da nimier terug ā¦lol2lol2