Wat lees ik nou toch allemaal over de junta die de streetfoodstalletjes weg wil? Zijn die nu helemaal besodemieterd?
Foute berichtgeving blijkt nu. De overheid wil alleen de regels aanscherpen.
Hoe gaat dat hier nog met jullie ? Lang geleden dat ik hier was. En Georges, weer iets om naar uit te kijken lees ik.
Heel veel groeten, hoop dat je het goed stelt !
Met mij gaat het wat beter Fleurtje,heb er een paar maanden geleden slechter voorgestaan.
Zal je dat allemaal zeggen in een priveberichtje ! :kus:
Het is weer flink aan het regenen in Bangkok. Hoe is het inmiddels gesteld met de overstromingen, zijn er bepaalde wijken niet begaanbaar?
Beetje late reactieā¦maar alles was hier gewoon bereikbaar afgelopen tijd. Er zijn inderdaad aardig wat flinke tropische buien gevallen met uiteraard straten die weer behoorlijk onder water stonden, maar dat is een jaarlijks terugkerend āprobleemā. Zo erg als het hier in 2011 was, toen ik net een paar maandjes in Bangkok woonde, zal het vast niet worden dit jaar. Laatste dagen weer prachtig weer, blauwe lucht, zonnetje en natuurlijk lekker warm.
Wanneer komen jullie weer deze kant op zaan??
De stranden van Jomtien worden momenteel volledig gerenoveerd oude bomen worden verwijders en nieuwe palm bomen komen in de plaats alle parrasols en zeteltjes zijn verwijderd zodus iedereen eigen zitje en zonnescherm meebregen word een gezellige boel
Ook een beetje late reaktie van mijn kant⦠We zijn gisteren thuisgekomen.
We hebben afgelopen week inderdaad geen hinder ondervonden van de hevige buien die vooral 's nachts waren.
Je kunt weer een tour toevoegen aan ons lijstje, we hebben de Colors of Hua Hin gedaan bij Wesley ![]()
Schokkende conclusieā¦
Na 10x Bangkok zijn we daar wel klaar. Volgende vakanties zullen we de stad alleen benutten als tussen stop.
Nou de Wat Huay Mongkol en de Khao Takiab komen me ook de strot uit in Hua Hin,Rien ! ![]()
Voor december heb ik mijn reisroute al vastgelegd.
Bangkok/Phuket/Hat Yai/ daar een motor huren en via Yala naar Narathiwat (eindbestemming)
Takiab zijn we ook geweest inderdaad. Wat was dat enorm achteruit gegaan zeg⦠12 jaar geleden voor het laatst geweest en toen was het nog wel aardig.
Als er mensen vandaag wat van Thailand willen proeven in Den Haag is er een Thailand festival https://denhaag.com/nl/event/31397/thailand-grand-festival ben zelf gisteren geweest lekker gegeten en genoten van isaan muziek
Dat is inderdaad schokkend!! Volgens mij hebben jullie nog niet eens de Bangkok City Culture tour en Bangkok Sunset Ride gedaan ![]()
Oeps, de Bangkok Sunset Ride hebben jullie op 22 juni 2014 al gedaanā¦
Yep, dat weet ik nog goed. Met Ahm door de regenā¦
⦠en natuurlijk afgelopen juni de Colors of Hua Hin gedaan :biggrin:
:dag::vak02::chin:>>>
Dit topic is te lang stil.
Zijn er tegenwoordig geen Thailand reizigers meer?