Thailand zever-topic: Aan den toog

Maar 1 soort: varkens- en scampivlees. t is eigenlijk meer als hapje bedoelt…

Hee Moira, pasen was wel leuk… al was het die nacht lastig werken: om negen uur s morgens op voor paasetentje bij de schoonfamilie en s avonds werken tot 7 uur s morgens!

dim-sum is eigenlijk niet meer als een hapje of je moet er veel van nemen
en als je 1 smaak maakt dan is meerdere smaken saus wel lekkercheer

mensen ik ga :slapen: morgen weer een vroege werkdag weltrusten voor degene die ook zo gaan slapen werk ze voor degene in nacht dienst en een prettige dag voor degene aan de andere kant van de wereld :kus:

daarom dus:slywink:

slaap lekker:slapen:

goedemorgen tijd voor een stevig engels ontbijt

http://to55er.files.wordpress.com/2009/09/english-breakfast-blackpudding.jpg

Goodmorning,Holland,Belgium and all the people from Thailand!
Hoi Fleurtje,ben je al wat een beetje bekomen van je trip?

Jazeker hoor, geslapen als een marmot ! Maar nu :was:
Om maar te zwijgen van demeer dan honderdvijftig mailtjes die ik nog moet lezen, alhoewel ik mijn contacten gevraagd had om niet te mailen tijdens mijn vacantie. Gelukkig is daar ook nog de deleteknop :hihi:
Jullie horen nog van me als ik even tijd heb. Ik wil al wel zeggen dat ik heel lekker gegeten heb in Thailand, de nachttrein van Chiang Mai naar Bangkok 3 uur in panne gestaan heeft, en we in allerijl een bus moesten nemen om het vliegtuig te halen, maar dat maakt het allemaal spannend.
en oh ja, niet vergeten te zeggen : 2 keer een heel ontspannende massage gehad !
Moet jij vandaag niet werken dan George ?
Groetjes,

Ben in asurance,(14dagen)had een werkongeval tijdens het werken met de nacht:resultaat:2 liesbreuken!
.Vrijdag moet ik terug naar de controle arts,om het één en ander af te spreken.Vrees dat ik zal moeten geopereerd worden.

Ja goedemiddag allemaal.
Wat hebben we een heerlijk weertje:zon02:
Hoe laat gaat het buitenterras open?

klinkt niet best george, misschien kun je met de arts afspreken dat je gaat herstellen in thailand?

beterschap

baco

Tjaa,ik heb er ook al aan gedacht,maar dan pak ik wel een risico,mijne werkgever zal het nooit goedkeuren dat ik naar Thailand gaat om te recoveren!!(het is een werkongeval)moest dat nu een gewoon ziekte zijn(een operatie-ingreep)Dan had ik eventueel kunnen plannen om de dag na de operatie mijn valies te nemen richting Thailand,als ik wist wanneer ik terug moet gaan op controle(gewoonlijk=recovertijd een paar weken,zonder dat ze me lastig vallen)maar zoals ik het al heb gezegd,het is een werkongeval.georges.

je kunt het toch proberen door te zeggen dat het herstel veel sneller verloopt omdat het beter weer is en je daar meer tot rust komt en het eten beter is.

gewoon zeggen dat je echt niet voor je lol naar thailnd wilt:vak02:

Ze kennen me al langer dan vandaag(mijn werkgevers)ze weten als ik een kans zie om te vertrekken naar Thailand,dan zullen ze niet nalaten om mij te controleren!.
Een paar jaar terug,kreeg ik controle voordat ik naar de operatietafel werd vervoerd!.
Doodgewoon kwamen ze kijken in het ziekenhuis,om te zien of ik daadwerkelijk geopereerd werd!!

Of misschien waren ze wel gewoon met je begaan Georges lol2.

Is er soms een reden voor dat wantrouwen Georges ? :unibrow: HAHAHA

De mentaliteit in Belgie is Thomas,dat ze weinig kunnen verdragen van elkaar!
Als ik mijn verlofbriefje binnenbreng,zeggen ze"is het weeral hetzelfde"weer richting Thailand!!

http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-678.gifis juist de mentaliteit,Fleurtje!sommige mensen zijn "jaloers"omdat ik regelmatig naar Thailand ga!

Georges ik ben ook elke keer jaloers als jij naar thailand gaat is er nu ook iets mis met mijn mentaliteit ??? 55555