Maar hoe verklaar je dat van mij? Ben nog maar 30lol2
Denk wat ik zeg, drink niet of amper dus dat hakt er lekker in hips
Maar hoe verklaar je dat van mij? Ben nog maar 30lol2
Denk wat ik zeg, drink niet of amper dus dat hakt er lekker in hips
Hier in Belgie drink ik praktisch geen bier,misschien 4a5 per jaar(zomerperiode) In thailand kan ik er beter mee overweg,hoe verklaar je dat Esther?
Ik denk dat je weinig bier drinkt Esther,je moet zoiets onderhouden.
Net zoals bij mij,ik drink raar of zelden hier in Belgie,dus ik heb ook de zelfde problemen zoals jij Esther!!
Dus conclusie, meer drinken in NL en Belgie!lol2
http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/03/21/1206118213-677.gifIk zal het goede voorbeeld geven Esther!!lol2
morge iedereen:slapen:
Goodmorning THAILAAAAAAAAAND
!!! jabedabedouuuuuuuu
Dag Jelle,het is stil aan de zevertoog!!Ik denk dat er veel mensen op paasverlof zijn!:wereld:
Van mij moet er vandaag ook nie te veel lawaai verwacht worden… ben HONDSmoe. Al van 9 uur deze morgend wakker en maar 4 uur slaap gehad… en nu begonnen tot morgenvroeg. Pfff, k ga blij zijn als ik in mn beddeke lig
wel Jelle dan zal ik dan maar met tekst vragen of ik een pintje kan krijgen
Pintje, komty eraan, Dirk… Ik vrees alleen dat ik het bij koffie ga houwen vannacht:slapen:
Grts,
Jelle
thanks, maar hoort degene van dienst dan niet altijd nuchter te zijn lol2
Heh… Touché kerel!
wel Jelle ik ga naar bed, veel sterkte van nacht hier wat koffie om je wakker te houden
http://www.datastress.com/~madeleine/log/files/koffiepot.jpg
Merci! die kan ik wel gebruiken,:teeth:
Slaap lekker!
Grts,
Jelle
:chin:Goede morgen Nederland goede middag Thailand doe mij maar een keer een hollands ontbijtje koffie en wat broodjes iedereen een fijne dag alvast
George was de wijn goed gevallen of is het nu een kater geworden en schijnt het zonnetje al weer een beetje bij je:THAILAND:![]()
Goodmorning Holland and Belgiumand Goodmorning Thailand!!Ja,fransjes een nieuwe dag is weer aangebroken,we zullen er het beste van maken voor vandaag!!georges.
:chin:Ga er van middag zelf wat op uit het zonnetje doet hier goed zijn best dus ik ga ervan genieten:zon02:
groetjes Fransjes:vak02: dit plaatje is mischien nog teveel van het goede maar te voorteken voor morgen zijn helemaal goed:dag:
Tjaaa,het wordt morgen echt puffen,ze verwachten 18graden!!
brr koud man 18 graden en dan zeker ook een korte broek aan. Ik zit hier in 30 graden ik vind het heerlijk. Het kan mij niet warm genoeg zijn.