JA DE WIJN IS MIJNEN DRANK !
Maar nu ni he Gg ik werk hé das ve den oevend!
Moar deize oevend goan we naar den taiwaneis eiten mmmmmm
Frank zijn wij de enige 2 hier ?? zo ja doe dan maar snel een lekkere koude chang op d’n Georges zijn rekening
Ja gas geven voor hij komt opdagen !!!
Amaai wat een rotweer zeg !
doe er dan maar 2 tegelijk
hier is het trouwens alweer een tijdje droog nu maar als ik zo naar de lucht kijk kan het elk moment weer beginnen maar goed dat we niet op het terras hoeven te zitten hier
Please 2 Changske veur den Dirk ik moet passen want de zaak is nog open ,hier was het zonet aan 't hagelen en nu schijnt de zon !
Ha hier nog krakertjes , der is hier ni veel meer de Georges is blijkbaar laat opgebleven lol2
ik denk het hij had het op een ander draadje al over sportscholen in thailand om gewicht te verliezen hij zou hier beter van de krakertjes kunnen afblijven lol2lol2
Kom hier nog ene …voor dat hij komtlol2 santé!
Die roodhemden zijn weeral den boel aan het platleggen hé.
Proost, ja als die roodhemden het niet doen zijn het de geelhemden wel de rust is wat dat betreft al lang ver te zoeken in thailand gelukkig hebben m’n thaise vrienden in bangkok er nog geen last van gehad en heb ik er nog geen last van gehad met mijn bezoeken aan thailand
de krakertjes zijn op dus maar ff een snel wok gerechtje gemaakt ik zou zeggen pak een vork en prik lekker mee
http://cmgtcontent.ahold.com/cmgtcontent/media/000097700/000/000097790_001_FRRK022409_200.jpg
Onze Thaïse vrienden zeggen dat we geen zorgen moeten maken.
Kom maar af zeggen ze … no problems !
OOOO lekker thanks vlug voor Gg komt ,oooooooo zaaalig
Was vanmiddag naar de ronde van vlaanderen aan het kijken op de televisie,vond het een beetje langs de saaie kant,met uiteindelijk een terechte eindoverwinaar:een zwitser genaamd Canselara.
ja die was ver uit de sterkste vanmiddag
ik bracht net de borden naar de keuken maar de jelle gaat het druk krijgen als hij weer van dienst is
Ben er vandaag met mijn hoofd niet bij,heb enorm heimwee om terug naar Th te gaan!
tja Georges dat gevoel ken ik maar al te goed… maar goed dat we hier met vele lot genoten bij één zijn om elkaar te steunen
Ik weet het niet Dirk,ik voel me vandaag slecht in mijn vel.
Ik kan niet in detail treden,het gaat over andere dingen in de privesfeer.
Misschien,dat het morgen wel beter wordt met mijn gemoedrust.
:chin:kop op George morgen een nieuwe dag en de bloemen fleuren dan weer op en ze zeggen dat het weer ook wat warmer wordt maar de heimwee naar Thailand begrijp ik zeker ook wel (ik mis het zelf ook elke dag )
sterkte
groetjes Fransjes:THAILAND:![]()
Ben al iets meer dan een maand terug,en ik heb precies zo’n dejavu,een beetje verlopen lopen.
De ene dag heb ik het meer dan de andere dagen,zal wel aan het mannetje liggen zeker?
:chin:Zal Dave al in bkk zijn ik hoop dat hij een vlotte reis heeft gehad en nu lekker aan een :vak02:Thaise maaltijd zit en een Thais biertje:THAILAND:![]()