:chin:morgen Dirk hoe staan de plannen voor Thailand ga je nog met december lekker in de warmte de kerst vieren:vak02::cheer::vak02:
Goede morgen Frans of ik het haal om met kerst te gaan weet ik nog niet, ik denk het niet het zal wel begin volgend jaar worden. Maar alles loopt volgens plan en dus zal mijn volgende bezoek aan thailand waarschijnlijk erg lang gaan duren. :cheer::cheer::cheer:
en wat zijn jou plannen?
same same hier !
same same but different lol2lol2
Ik had gisteren ook problemen met WW…vanochtend op de laptop kon ik WW helemaal niet bereiken. Nu geen problemen. Maar ik had al gezien in ander topic dat meerdere mensen er last van hadden…
Same here
Hier ook.
Hetzelfde kon geen posting doen gisteren!Ben nu thuis gekomen van het werk,straks de houten vensters schilderen alsook de deuren.
tot vanavond iedereen!!
georges.
welke kleur gaat het worden Georges?
Hetzelfde aan deze kant duurde erg lang voordat de pagina’s opende zal de server wel zijn geweest…vandaag opgestaan met wat Thailand heimwee :wub:
Zo beste Toog gangers nog 2 weken en dan staan we op de SecondHome beurs te Utrecht in de jaarbeurs 30-09 T/M 02-10 met speciale PROMO’S voor het project Subsiri Hua Hin gedurende deze 3 dagen.
deze mss???
dit is een heel mooi project Jan met werkelijk schitterende huizen alleen gaat het boven mijn budget
maar als ik toevallig in de buurt van utrecht moet zijn deze dagen dan is de kans groot dat ik ff kom kijken of je koffie hebt :cheer::cheer::cheer:
Het goedkoopste villa begint idd bij 3.99 en de duurste zit zo op de 9.9 maar Dirk daar krijg je wel kwaliteit voor terug zowel binnen als buiten materiaal heb in der tijd bij vele projecten langs geweest maar daar zit/zat een hoop bagger tussen, stukken goedkoper maar dat was ook terug te vinden in het gebruikte goedkope materiaal en dan wil je niet weten hoe die huizen er na een paar jaar bijstaan.
Kop koffie komt altijd goed.
Nou de deuren en de vensters zijn geschilderd in het wit,pffff,ben blij dat ik er van af ben voor vandaag.
Morgen een 2de lik verf aanbrengen,en hopen dat het dekt(in 2xmaal)
Tjsa,had veel problemen gisteren om binnen te geraken op wwz,dacht ook eerst dat het aan mijn pc loog.(moest dikwijls errug lang wachten om te surfen)
Nou Jan,wens je veel suc6 met je project,het zal wel goed komen…![]()
:chin:goede middag een ieder de weekend borrel kan wel beginnen iedereen alweer een fijn weekend:cheer::slapen::cheer::slapen::cheer:
wat vliegt de tijd
Die hangt in mijn slaapkamer,de thaise vlag!!(echt waar!!)
daarom is het ook de bedoeling om te gaan huren, zeker in het begin aangezien je dan toch op een andere manier in een plaats leeft als wanneer je er op vakantie bent en je zo dus rustig rond kan kijken of je wel op de juiste lokatie zit.
wel als het met de koffie goed gaat komen dan zal ik het maar in mijn agenda zetten zo ver is utrecht dan ook weer niet :cheer:
:chin:Kijk uit dat je niet met je voeten naar deze vlag wijst
Ga je ook je huis bewierroken om de geesten te verdrijven?
maak er ook een tof weekend van
ps hoe gaat nu met je gezondheid:beef: